تاریخ انتشار: 1401/04/17 13:17
کد خبر: 19643

دیدار تدارکاتی الهلال با رقیب رئال مادرید!

تیم های بزرگ عربستان در تابستان پیش رو بازی های تدارکاتی بزرگی را برابر رقبای قدرتمند اروپایی برگزار خواهند کرد.
دیدار تدارکاتی الهلال با رقیب رئال مادرید!

تیم فوتبال الهلال که توانست به شکل دراماتیکی اختلاف 16 امتیازی در لیگ حرفه ای عربستان را جبران کرده و عنوان قهرمانی این کشور را به دست بیاورد، به شکل جدی در تدارک برای آغاز فصل جدید مسابقات است.

این تیم قرار است راهی اردوی بیرمنگام در انگلیس شود و در آنجا طی دیداری دوستانه به مصاف آلمریا اسپانیا برود. تیمی که فصل قبل توانست با کسب قهرمانی لالیگا 2، راهی رقابت های لالیگا شود و اتفاقا در هفته نخست فصل جدید باید با رئال مادرید دیدار کند.

روزنامه الریاضیة در شماره امروز خود نوشت که آلمریا تنها تیم بزرگ اروپایی نخواهد بود که الهلال به مصاف آن خواهد رفت و رامون دیاز از مدیران باشگاه درخواست کرده است تا یک دیدار تدارکاتی با یک تیم مهم و قدرتمند از قاره سبز تدارک ببینند.

بد نیست بدانید که تیم های سعودی برنامه فشرده و جالب توجهی برای تور تابستانی خود در نظر گرفته اند. به عنوان مثال الاتحاد که توانست در انتقالی شگفت انگیز نونو اسپیریتو سانتو سرمربی سابق تاتنهام را به عربستان بیاورد، قرار است در دو بازی تدارکاتی مهم به مصاف سالزبورگ اتریش و فیورنتینا ایتالیا برود.

دیگر تیم های عربستانی نیز بازی های بزرگی را در برنامه خود دارند. به عنوان مثال النصر و الشباب قرار است هر دو به مصاف اسپانیول اسپانیا بروند. این تنها بازی های دو تیم ذکر شده نیست و آنها حداقل یک بازی دوستانه دیگر با یک تیم مطرح اروپایی برگزار خواهند کرد تا هر 4 تیم بزرگ عربستان تابستان داغی را پیش رو داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5mqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی سابق رئال مادرید نامزد هدایت الهلال شد