تاریخ انتشار: 1401/04/20 19:58
کد خبر: 19510

چیلول:جام جهانی انگیزه بزرگی برای من است

بن چیلول، مدافع انگلیسی چلسی مدعی شد شرایط برای رقم زدن فصلی درخشان مهیا شده است.
چیلول:جام جهانی انگیزه بزرگی برای من است

فصل گذشته و در اواخر ماه نوامبر بود که بن چیلول در اوج آمادگی دچار مصدومیت شدیدی مقابل یوونتوس شد و مدت زیادی از میادین دور بود. حالا بن چیلول 25 ساله تاکید کرد درخشش در لباس چلسی و حضور در لیست نهایی گرت ساوت گیت برای جام جهانی 2022، انگیزه های اصلی او برای موفقیت در فصل پیش رو خواهد بود.

بن چیلول گفت: "فصل پیش رو با لباس چلسی و حضور در جام جهانی انگیزه بزرگی برای من بود تا با تمام توان تلاش کرده و آن یک درصد اضافی که شاید در حالت عادی تلاش نمی کردم را نیز در زمین گذاشته و به خودم فشار بیاورم تا دوباره مانند گذشته و بهتر از قبل از مصدومیت شوم. 

ما چلسی هستیم و می خواهیم در جام های بزرگ قهرمان شویم. ما مانند هر سال در این فصل نیز مثبت اندیش هستیم و می دانیم که تیم قدرتمندی داریم. امیدوارم بتوانیم چند بازیکن خوب به ترکیب اضافه کنیم و البته ما یک سرمربی فوق العاده نیز روی نیمکت داریم، بنابراین همه چیز برای رقم زدن یک فصل خوب آماده است.

مصدومبت بخشی از فوتبال است، فکر می‌کنم چند آسیب دیدگی برای بازیکنان مختلف در آن مقطع رخ داد، اما تیم به خوبی و سریع هماهنگ شد. در دو فینال جام حذفی بدشانس بودیم، اما با این حجم از بازیکنان مصدوم و شیوع کرونا د تیم و موارد دیگر، صعود به دو فینال جام حذفی فوق العاده بود. این نتایج به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد که در این فصل تیمی کاملا داشته باشیم. این روند به ما اطمینان می دهد که می توانیم یک پیش فصل خوب و یک فصل درخشان را در کنار هم رقم بزنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5jbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دِست گزینه جانشینی بن چیلول در چلسی