تاریخ انتشار: 1401/04/21 19:08
کد خبر: 19466

دست رد به سینه رونالدو؛ پاریس کریس را نمی‌خواهد

یک نشریه فرانسوی می‌گوید باشگاه پاری سن ژرمن این هفته از ایجنت کریستیانو رونالدو پیشنهادی برای جذب او دریافت کرده ولی این پیشنهاد را نپذیرفته است.
دست رد به سینه رونالدو؛ پاریس کریس را نمی‌خواهد

 نشریه فرانسوی لوپاریزین، در گزارشی اختصاصی، مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، در دو روز اخیر به باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرده که می‌تواند برای جذب ابرستاره پرتغالی اقدام کند. پیشنهادی که توسط PSG رد شده است.

لوپاریزین می‌گوید باشگاه PSG به مندس اطلاع داده که کریستیانو رونالدو در برنامه‌های آتی این باشگاه جایگاهی ندارد.

رونالدو این روزها یکی از خبرسازترین ستاره‌های دنیای فوتبال است. او چندی پیش به باشگاهش منچستریونایتد اطلاع داد که قصد جدایی دارد و به همراه تیم در تور استرالیا و اقیانوسیه حضور ندارد. ژرژ مندس، ایجنت رونالدو، این روزها در تلاش است تا برای ستاره 37ساله پرتغالی باشگاهی جدید پیدا کند.

در روزهای اخیر ادعا شده بود که رونالدو به باشگاه چلسی هم پیشنهاد داده شده. اما توماس توخل، سرمربی این تیم، تمایلی به حضور ستاره بزرگ پرتغالی در ترکیب فصل آینده خود ندارد.

این در حالی است که باشگاه منچستریونایتد همچنان بر موضع اولیه خود پافشاری می‌کند و می‌گوید کریستیانو رونالدو فروشی نیست. اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید یونایتد، دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی بار دیگر موضع باشگاه را تکرار کرده و گفت رونالدو در برنامه‌های فصل آینده او اهمیت زیادی دارد.

وقتی از تن‌هاخ سوال شد که آیا رونالدو بالاخره امسال تابستان اولدترافورد را ترک خواهد کرد یا نه، او در پاسخ گفت:" نه. ما برای فصل‌ پیش‌رو روی رونالدو حساب می‌کنیم. من منتظر کار کردن با او هستم. خود کریستیانو در این باره با من صحبت نکرده و من به جز اخبار رسانه‌های اطلاع دیگری درباره این مساله ندارم. ولی این را می‌توانم بگویم که کریستیانو فروشی نیست و ما می‌خواهیم فصل آینده با همدیگر به موفقیت برسیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2raplb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو غایب بزرگ تور تایلند منچستریونایتد