تاریخ انتشار: 1401/04/23 19:17
کد خبر: 19351

تراکتور و تنها یک سهمیه باقی مانده لیگ برتری!

تیم تراکتور با جذب شش بازیکن لیگ برتری، نقل و انتقالات خود را تا حد زیادی به اتمام رسانده است.
تراکتور و تنها یک سهمیه باقی مانده لیگ برتری!

پنجره تابستانی فوتبال ایران در حالی به اواسط خود نزدیک شده که برخلاف سال‌های ابتدایی مالکیت محمدرضا زنوزی و پیش از آن تیمداری بنیاد تعاون سپاه پاسداران با تراکتور، این باشگاه حضور جدی و فعالی برای جذب ستاره‌های بازار نداشته است.

نگاهی گذرا به لیست خرید تراکتور نشان می‌دهد که این تیم هم‌رده باشگاه‌هایی نظیر نفت مسجدسلیمان، نساجی، هوادار و... در نقل و انتقالات فعالیت داشته است.

تراکتور تاکنون شش سهمیه لیگ برتری خود را به جذب پوریا آریاکیا، سجاد دانایی، محمدرضا خانزاده، محمدرضا عباسی، میلاد کر و مهدی هاشمی‌نژاد اختصاص داده است.

در این بین رضا کاخساز گلر پیکان نیز به تراکتور پیوست اما باتوجه به اینکه فصل گذشته در ترکیب آسمانی پوشان به میدان نرفته بود، سهمیه لیگ برتری به حساب نیامد.

صفا هادی عراقی و مرتضی خراسانی لیگ یکی دیگر بازیکنان جذب شده توسط تراکتور هستند.

به عبارتی سرخپوشان تبریزی در آستانه سفر به ترکیه تنها امکان جذب یک بازیکن لیگ برتری خواهند داشت و می‌توانند سه بازیکن خارجی دیگر هم بخرند.

با اسکواد فعلی، بعید است که تراکتور یارای مقابله با پنج شش تیم مدعی فوتبال ایران را داشته باشد و شاید بهترین رتبه قابل تصور برای تی تی ها، جایگاه هفتمی خواهد بود که البته مدعیانی چون ذوب آهن، نساجی و پیکان را خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488bva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصیحت هافبک عراقی به صفا هادی در مورد تراکتور