تاریخ انتشار: 1401/04/26 18:53
کد خبر: 19212

ناگلزمان: از دست دادن لوا، خسارت محض نیست

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، برای اولین بار درباره جدایی لواندوفسکی از این تیم صحبت کرده و می‌گوید جدا شدن گلزن لهستانی برای بایرن خسارت محض نیست بلکه فرصت‌هایی هم فراهم خواهد کرد.
ناگلزمان: از دست دادن لوا، خسارت محض نیست

بعد از رسمی شدن جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و پیوستن او به بارسلونا، مسئولین و دست‌اندرکاران مختلف باشگاه بایرن مونیخ، از دیشب تا حالا اظهارنظرهای مختلفی در این باره کرده‌اند. یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، امروز در این باره صحبت کرد و گفت معتقد نیست جدایی لواندوفسکی برای تیمش خسارت محض خواهد بود چرا که به اعتقاد او این ماجرا فرصت‌هایی هم به دنبال خواهد داشت.

ناگلزمان دقایقی پیش در گفت و گو با یک ایستگاه رادیویی در در باواریا، رادیوی بایریشیر روندفونک، در این باره گفت:" پیدا کردن جانشین برای لواندوفسکی چالش بزرگی است. ولی این انتقال یک فرصت بزرگ هم هست. ما حالا این فرصت را داریم که تیمی بسازیم که به او وابسته نیست؛ به مهاجمی که هر فصل مطمئن بودیم برای ما 40 گل می‌زندو

در حال حاضر، در بازار اروپا مهاجم کلاسیک برجسته‌ای وجود ندارد و نمی‌توانیم هدفهایی که مناسب این پست می‌دانیم را بدون دردسر جذب کنیم. مهاجمی که کیفیتی مثل او داشته باشد و بتواند جای خالی‌اش را پر کند قیمتی دارد که ما قادر به پرداختش نیستیم".

سرمربی بایرن مونیخ در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا سادیو مانه نمی‌تواند جای خالی لواندوفسکی را پر کند گفت:" مانه فصل گذشته بازی‌های زیادی را در لیورپول به عنوان مهاجم مرکزی بازی کرد. ولی او بازیکنی است که سبک بازی‌اش با لوا فرق دارد. او یک مهاجم مرکزی کلاسیک نیست. ولی ما بازیکنانی در اختیار داریم که این اجازه را به کادر فنی می‌دهد که تیمش را با دو مهاجم نوک به میدان بفرستد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5j86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نه دوستت داریم و نه از تو متنفریم آقای لواندوفسکی