تاریخ انتشار: 1401/04/27 18:43
کد خبر: 19166

واکنش علوی به غیبت پاتوسی و کولی‌بالی در ترکیه

دو بازیکن آفریقایی فولاد علی‌رغم توافق اولیه اما هنوز به اردوی ترکیه فولاد اضافه نشده‌اند.
واکنش علوی به غیبت پاتوسی و کولی‌بالی در ترکیه

تیم فولادخوزستان چند روزی است که اردوی پیش فصل خود را در شهر بورسا ترکیه آغاز کرده اما هنوز دو بازیکن آفریقایی فصل قبل این تیم به تمرینات اضافه نشده‌اند. در این خصوص گفت‌وگو کوتاهی با سید محمد علوی مدیر تیم فولاد داشتیم.

وی ‌در خصوص وضعیت فولاد در اردو‌ ترکیه گفت: شرایط عالی است و تیم طبق برنامه کادرفنی پیش می‌رود. فردا دیداری دوستانه با ام‌صلال قطر خواهیم داشت و امیدواریم که بتوانیم بهترین بهره را از این اردو داشته باشیم.

سید محمد علوی در خصوص غیبت موسی کولی‌بالی گغت: این بازیکن پس از عید سعید قربان اقدام کرده و با توجه به تعطیلات سفارت موفق به اخذ ویزا بزای وی نشدیم و برای گرفتن ویزای فوری و فرودگاهی نیز اقداماتی انجام دادیم اما به سرانجام نرسید و متاسفانه نتوانسته تاکنون به اردو‌ ترکیه اضافه شود.

مدیر تیم فولاد درباره عدم حضور آیاندا پاتوسی نیز افزود: برای پاتوسی ما ویزای ترکیه تهیه کرده‌اند و تا کنون دو مرتبه بلیط گرفته شده اما ایشان نیامده‌اند. مثل اینکه ایشان و مدیر برنامه‌شان روی بندهایی از قرارداد هنوز بحث دارند. این بندها اکثرا در خصوص مسائل حرفه‌ای و اخلاقی است که با تاکید مدیرعامل و سرمربی تیم باید در قرارداد وجود داشته باشند. ما هم منتظریم تا این بازیکن قرارداد را امضا کند و پس از آن به امضای مدیرعامل برسد و به اردوی تیم اضافه شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rapzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ام صلال، اولین حریف فولاد در اردو ترکیه