تاریخ انتشار: 1401/04/27 20:21
کد خبر: 19159

ناراحتی لیورپولی‌ها از مصاحبه جدید سادیو مانه

سادیو مانه، ستاره جدید بایرن مونیخ، می‌گوید هدفش کسب همه افتخارات ممکن با پیراهن این تیم است.
ناراحتی لیورپولی‌ها از مصاحبه جدید سادیو مانه

سادیو مانه، مهاجم سنگالی، که امسال تابستان باشگاه سابقش لیورپول را ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست می‌گوید در این تیم باواریایی یک هدف را دنبال می‌کند: کسب همه افتخارات ممکن.

مانه که چند روزی از حضورش در مونیخ می‌گذرد و تا این لحظه در چندین تمرین بایرن شرکت داشته می‌گوید در همین مدت کوتاه عاشق شهر مونیخ شده است.

ستاره سنگالی 30ساله به مدت شش سال در لیورپول بازی کرد و با پیراهن قرمزرنگ این تیم افتخارات متعددی بدست آورد. او با لیورپول قهرمانی در لیگ برتر، چمپیونزلیگ، جام حذفی انگلیس، جام اتحادیه، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان را تجربه کرد.

سادیو مانه در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:" هر فوتبالیستی هدفهایی دارد. هدف من ساده است؛ کسب همه افتخارات و همه جامهای ممکن با پیراهن این باشگاه بزرگ.

کسی که در بایرن مونیخ بازی می‌کند باید جام بدست بیاورد. من از اینکه بازیکن چنین تیمی هستم خوشحالم و قصد دارم همه جامهای ممکن را با بایرن بدست بیاورم".

لیورپولی‌ها که همچنان از سادیو مانه بابت جدایی از تیم‌شان دلخور هستند، ظاهرا از این مصاحبه او هم ناراحت شده‌اند. روزنامه لیورپول اکو اولین ارگان رسانه‌ای نزدیک به باشگاه لیورپول بود که به این مصاحبه مانه واکنش نشان داد. لیورپول اکو با اشاره به صحبتهای مانه با اسکای اسپورتس گفت مانه در حالی می‌گوید قصد دارد همه موفقیتهای ممکن را با بایرن بدست بیاورد که او پیشتر با لیورپول همه موفقیتهای ممکن برای یک باشگاه را تجربه کرده بود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keygx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل جدایی ستاره لیورپول؛ نظرم باشگاه به‌هم می‌‎ریخت!