تاریخ انتشار: 1401/04/28 18:41
کد خبر: 19117

کابوس اینتر تکمیل شد؛ ستاره برزیلی به یوونتوس پیوست

گلیسون برمر، مدافع برزیلی تورینو با رقم در مجموع 47 میلیون یورو در آستانه انتقال به یوونتوس قرار گرفته است.
کابوس اینتر تکمیل شد؛ ستاره برزیلی به یوونتوس پیوست

تا یک هفته پیش هواداران اینتر تصور می کردند گلیسون برمر و پائولو دیبالا فصل بعد در ترکیب این تیم بازی خواهند کرد. اما حالا اولی در آستانه انتقال به یوونتوس قرار گرفته و دومی نیز با رم به توافق نهایی دست یافته است. بیانکونری بعد از فروش ماتیس دی لیخت به بایرن مونیخ، به سرعت برای جذب گلیسون برمر وارد عمل شد و در نهایت توانست بالاتر از اینتر، با این مدافع ارزشمند به توافق دست یابد.

به نظر می رسد باشگاه تورینو با قبول پیشنهاد در مجموع ۴۷ میلیونی یوونتوس با پاداش، حاضر به فروش گلیسون برمر شده و این بازیکن در یک قدمی پیوستن به ترکیب بیانکونری است. در واقع در حال حاضر تنها توافق با خود گلیسون برمر باقی مانده و به نظر این اتفاق نیز به زودی رخ خواهد داد.

جالب اینجاست اینتر از اواسط فصل قبل با گلیسون برمر وارد مذاکره شده بود و به نظر می رسید تمامی توافقات نیز حاصل شده است. اما در نهایت یوونتوس خیلی سریع وارد عمل شد و با ارائه پیشنهادی بالاتر از این باشگاه، بهترین مدافع فصل گذشته لیگ ایتالیا را جذب کرد. بدین ترتیب گلیسون برمر احتمالا طی روزهای آینده تست پزشکی باشگاه یوونتوس را سپری خواهد کرد تا رسما لباس این تیم را به تن کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qap7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب یوونتوس و اینترمیلان