تاریخ انتشار: 1401/04/29 19:26
کد خبر: 19065

ستاره پرتغالی در دوراهی میلان- PSG

رناتو سانچس، ستاره پرتغالی و تکنیکی باشگاه لیل در فصل تابستان امسال راهی یکی از دو تیم پاری‌سن ژرمن یا میلان خواهد شد.
ستاره پرتغالی در دوراهی میلان- PSG

ابتدا اخبار حاکی از آن بود که باشگاه میلان برای جذب رناتو سانچس، ستاره پرتغالی و 24 ساله لیل وارد عمل شده و با این بازیکن به توافق رسیده است. اما در ادامه نام پاری‌سن ژرمن مطرح شد و این توافق به‌صورت موقت منتفی شد. به نظر می‌رسد علی‌رغم اینکه روسونری مبلغ بالاتری را به لیل پیشنهاد داد، خود رناتو سانچس منتظر مانده تا پاری‌سن ژرمن پیشنهاد خود را بهبود بخشد و در صورت امکان راهی این تیم شود. 

حالا اولیور لی تانگ، رئیس باشگاه لیل شایعات جدایی رناتو سانچس در فصل تابستان امسال را تایید کرد و مدعی شد او در نهایت به پیشنهاد یکی از این دو تیم پاسخ مثبت خواهد داد.

اولیور لی تانگ گفت: "رناتو سانچس در حال حاضر دو پیشنهاد خوب دارد و دو باشگاه بزرگ برای جذب این بازیکن وارد عمل شده‌اند. البته رناتو سانچس همچنان در کنار تیم لیل حضور دارد، زیرا هنوز توافقی با باشگاه‌های مذکور صورت نگرفته است. 
در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که رناتو سانچس از باشگاه لیل جدا خواهد شد، اما نمی‌دانم او کدام تیم را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد. او راهی پاری‌سن ژرمن یا میلان خواهد شد و این تنها چیزی است که در حال حاضر می‌توانم به شما بگویم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qapdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رناتو سانچس در PSG؛ رسمی تا ساعاتی دیگر