تاریخ انتشار: 1401/04/29 20:27
کد خبر: 19059

ادامه تلاش‌های اینتر برای خرید مدافع فیورنتینا

بنا به گزارش رسانه های ایتالیایی، باشگاه اینتر همچنان با فیورنتینا بر سر به خدمت گرفتن نیکولا میلینکوویچ در حال مذاکره است.
ادامه تلاش‌های اینتر برای خرید مدافع فیورنتینا

میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، مورد توجه پاری سن ژرمن قرار داد و اینتری ها از همین حالا به دنبال گزینه ای برای جانشینی او هستند. گزینه اصلی آنها گلیسون برمر، مدافع تورینو بود اما نتوانستند این بازیکن را به خدمت بگیرند و اکنون در تلاش هستند تا میلینکوویچ را از فیورنتینا جذب کنند.
براساس گزارش جانلوکا دی مارزیو، خبرنگار مطرح حوزه نقل و انتقالات، مدیران اینتر با همتایان‌شان در فیورنتینا در تماس نزدیک هستند تا در مورد انتقال احتمالی میلینکوویچ به توافق برسند.

این مدافع 24 ساله صربستانی فقط یک سال دیگر با بنفش ها قرارداد دارد و در صورتی که فیورنتینا حاضر به فروش او نشود، او می تواند سال آینده با انتقالی آزاد آرتمیو فرانکی را ترک کند.
میلینکوویچ یکی از بهترین بازیکنان فیورنتیناست و به نظر می رسد که بی‌میل نیست که راهی باشگاه بزرگتری شود. قیمت او در بازار 20 میلیون یورو تخمین زده می شود اما با توجه به شرایط قراردادش، ممکن است اینتری ها بتوانند او را با مبلغ کمتری به خدمت بگیرند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keyoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کابوس اینتر تکمیل شد؛ ستاره برزیلی به یوونتوس پیوست