تاریخ انتشار: 1401/04/30 19:38
کد خبر: 19015

مستاجر جدید خانه لوکاکو؛ سومین خرید بزرگ چلسی

ژول کنده، مدافع فرانسوی سویا، بیش از هر زمان دیگری به چلسی نزدیک شده است. او حتی در حال اجاره کردن خانه‌ای است که روملو لوکاکو در زمان حضور در چلسی در آن سکونت داشت.
مستاجر جدید خانه لوکاکو؛ سومین خرید بزرگ چلسی

درحالی‌که شایعات ضد و نقیضی درباره آینده ژول کنده، مدافع فرانسوی باشگاه سویا، مطرح است اما انتقال او به چلسی بیش از هر زمان دیگری نزدیک به نظر می‌رسد. چرا که بر اساس اعلام وب‌سایت گل، او فرآیند نقل مکان خود به لندن را کلید زده و در حال اجاره کردن خانه‌ای در شهر لندن است که پیشتر روملو لوکاکو در آن سکونت داشت.

خانه مورد اشاره گل، در زمان بازی کردن لوکاکو در چلسی، در اختیار او بود و بعد از انتقال ستاره بلژیکی به اینتر، خالی مانده است. گفته می‌شود کنده با لوکاکو در تماس است و قصد دارد خانه سابق او در لندن را از این بازیکن بلژیکی اجاره کند. واگذاری خانه بین فوتبالیست‌ها در فوتبال اروپا اتفاقی مرسوم است.

چلسی که امسال تابستان رحیم استرلینگ و کالیدو کولیبالی را به‌خدمت گرفته، قصد دارد ژول کنده را به سومین خرید بزرگ تابستانی‌اش تبدیل کند.

در اینکه مدافع فرانسوی به باشگاه فعلی خود، سویا، اعلام کرده قطعا قصد جدایی دارد شکی نیست. او حالا منتظر دریافت پیشنهاد آخر چلسی است تا نظر نهایی خود را به این باشگاه انگلیسی اطلاع دهد.

در روزهای اخیر گزارش شد که چلسی پیشنهادی 55 میلیون یورویی برای خرید کنده به سویا ارائه کرده اما باشگاه اسپانیایی این پیشنهاد را نپذیرفت و اعلام کرد در صورت دریافت پیشنهادی 60 میلیون یورویی حاضر است با چلسی سر میز مذاکره بنشیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oam8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موافقت بایرن مونیخ برای جذب دلیخت