تاریخ انتشار: 1401/05/02 09:52
کد خبر: 18910

فغانپور مدعی شد:‌ صدور رأی پرونده ویلموتس و محکومیت ۳ میلیون یورویی ایران

رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، رأی پرونده مارک ویلموتس در CAS صادر شده است و باید مبلغی کمتر از سه میلیون یورو به این مربی پرداخت شود.
فغانپور مدعی شد:‌ صدور رأی پرونده ویلموتس و محکومیت ۳ میلیون یورویی ایران

صفی‌الله فغانپور درباره آخرین وضعیت پرونده مارک ویلموتس اظهار داشت: ما در این پرونده محکوم به پرداخت شش میلیون یورو شدیم. با توجه به اینکه همیشه در دادگاه CAS بازنده بودیم، ‌همه فکر می‌کردند باز هم محکوم می‌شویم، اما الان موفقیت بزرگی کسب کردیم و پرونده ویلموتس تنها پرونده‌ای است که در این سال‌ها در آن به موفقیت رسیده‌ایم.

وی که با برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» گفت‌وگو می‌کرد، در واکنش به اینکه گفته می‌شود ممکن بوده مبلغ شکایت ویلموتس از ایران به حدود 12 میلیون یورو برسد، تصریح کرد: اصل شکایت مبلغی بیشتر از شش میلیون یورو بود که به علاوه پنج درصد و جریمه دیرکرد آن در مجموع بدهی ما 12 میلیون یورو می‌شد که در حال حاضر CAS این رأی را نقض و تبدیل به کمتر از سه میلیون یورو کرده است. این اتفاق موفقیت بزرگی برای ما محسوب می‌شود و باید مبلغی را پرداخت کنیم که خیلی قابل توجه نیست.

رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که «رأی پرونده ویلموتس قطعی و رسمی است؟»، خاطر نشان کرد: بله، رأی صادر شده است و به احتمال زیاد در همین هفته اعلام خواهد شد. این حرفی که من زدم، قطعی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j569o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تمدید مهلت رسیدگی به پرونده ویلموتس تا تیر ماه