تاریخ انتشار: 1401/05/06 19:27
کد خبر: 18721

شعار به نفع پوتین، بعد از گل خوردن از اوکراینی‌ها!

در جریان شکست 2-1 فنرباغچه مقابل دیناموکیف که به حذف آنها از مرحله مقدماتی چمپیونزلیگ منجر شد، هواداران تیم ترکیه‌ای، شعارهایی به نفع پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، سر دادند.
شعار به نفع پوتین، بعد از گل خوردن از اوکراینی‌ها!

هواداران ترکیه‌ای فنرباغچه، تنش بین اوکراین و روسیه که این روزها در جنگی تمام‌عیار درگیر هستند را به زمین فوتبال کشاندند.

فنرباغچه دیروز در شهر استانبول و در استادیوم شوکرو سراج‌اوغلو، بازی برگشت خود با دینامو کیف اوکراین را در مرحله دوم مقدماتی چمپیونزلیگ برگزار کرد. دو تیم در دیدار اول به تساوی بدون گل رسیده بودند. ویتالی بویالسکی در دقیقه 57 دروازه فنر را باز کرد ولی فنرباغچه در دقیقه 88 کار را به تساوی کشاند. تیم اوکراینی در نهایت، در دقیقه 114 دروازه تیم ترکیه‌ای را باز کرد تا فنرباغچه نتواند به مرحله اصلی لیگ قهرمانان صعود کند.

تنش روی سکوها و سر دادن شعارهای سیاسی نامتعارف هواداران فنرباغچه، این بازی را خبرساز کرد. بعد از آنکه اسماعیل یوکسک، بازیکن فنرباغچه در دقیقه 53 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد، ویتالی بویالسکی چهار دقیقه بعد دیناموکیف را پیش انداخت.

هواداران فنرباغچه که صعود به مرحله اصلی لیگ قهرمانان را از دست رفته می‌دیدند، برای تسویه‌حساب با اوکراینی‌ها شروع به شعار دادن به نفع روسیه و رئیس‌جمهور این کشور کردند.

البته باید اشاره کرد که بویالسکی بعد از باز کردن دروازه فنر، به سمت هواداران این تیم رفت و با حرکات خود آنها را تحریک کرد. هواداران ترکیه‌ای فنر که از این اقدام بازیکن اوکراینی خشمگین شده بودند شروع به شعار دادن کرده و نام ولادیمیر پوتین را فریاد زدند.

این گروه از هواداران فنرباغچه به مدت چند دقیقه مشغول شعار دادن به نفع روسیه و فریاد زدن نام ولادیمیر پوتین بودند.

جالب اینجا است که بعد از چند دقیقه، گروه دیگری از هواداران فنر که روی بخش دیگری از سکوها نشسته بودند شعارهایی در حمایت از اوکراین سر دادند.

در پایان مسابقه بازیکنان و کادر فنی دیناموکیف از شعارهایی که در ورزشگاه سر داده شده بود خشمگین بودند. میرکا لوچسکو، سرمربی دینامو، به نشانه اعتراض حاضر نشد در مصاحبه مطبوعاتی ورزشگاه شوکرو سراج‌اوغلو شرکت کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqg6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات جودوی پوتین در ۶۶ سالگی!+فیلم