تاریخ انتشار: 1401/05/08 20:23
کد خبر: 18640

هدف رئال مادرید برای تابستان سال بعد مشخص شد

رئال مادرید در تابستان سال آینده و پس از اتمام قرارداد فعلی فابین رویز با باشگاه ناپولی، علاقمند به جذب این هافبک اسپانیایی است.
هدف رئال مادرید برای تابستان سال بعد مشخص شد

فابین رویز، هافبک 26 ساله و اسپانیایی، در چند سال گذشته بازیکن مهمی در ترکیب ناپولی بوده و در فصل اخیر و تحت هدایت لوچانو اسپالتی با زدن هفت گل و ارسال چهار پاس گل، از بهترین بازیکنان تیمش لقب گرفته است. مدیران باشگاه ناپولی در تلاش برای کاهش دستمزدهای پرداختی باشگاه هستند و به همین دلیل هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به فابین رویز از سوی آنها ارائه نشده است.

امروز فابریتزیو رومانو در گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید مشتاق جذب فابین رویز بوده و در ماه های اخیر شرایط جذب این بازیکن را در نظر گرفته است. ابتدا شایعاتی مطرح شده بود که رئال مادرید در همین فصل تابستان برای خرید این هافبک جنگنده اقدام خواهد کرد، اما به نظر می رسد کادر مدیریتی این باشگاه منتظر پایان یافتن قرارداد فابین رویز با ناپولی است تا او را به صورت رایگان در تابستان سال بعد جذب کند. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید یکی از طرفداران پر و پا قرص این هافبک اسپانیایی است و خود کارلتو بود که فابین را در سال 2018 از رئال بتیس به ناپولی آورده بود.

پیوستن به رئال مادرید احتمالا گزینه ای جذاب برای فابین رویز است و بعید به نظر می رسد او پیشنهاد این باشگاه پرافتخار را رد کند. با افزایش میانگین سنی خط میانی رئال مادرید، این باشگاه در یک سال اخیر بازیکنانی مانند ادوارد کاماوینگا و اورلین شوامنی را جذب کرده و حالا توافق با فابین رویز، برنامه فلورنتینو پرز در تابستان سال آینده خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5ddo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله رئال به رکورد بارسلونا و میلان در سوپرکاپ
گزارش: