تاریخ انتشار: 1401/05/12 18:58
کد خبر: 18453

مصوبه کاپیتان‌ها در انگلیس؛ زانو زدن فقط در بعضی بازی‌ها

لیگ برتر انگلیس اعلام کرد بازیکنان این لیگ فصل آینده در تمام بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو نخواهند زد.
مصوبه کاپیتان‌ها در انگلیس؛ زانو زدن فقط در بعضی بازی‌ها

لیگ برتر انگلیس تایید کرد که در فصل 2022-2023 بازیکنان تیم‌های حاضر در این لیگ در تمام مسابقات به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو نخواهند زد. از این پس زانو زدن بازیکنان تنها پیش از شروع چند بازی خاص انجام خواهد شد.

کاپیتان‌های باشگاه‌های لیگ برتری بعد از مشورت با یکدیگر به این نتیجه رسیدند تا از فصل آینده مراسم نمادین تیم‌ها در حمایت از مبارزه با نژادپرستی تنها به بعضی بازی‌های خاص محدود شود. البته این کاپیتان‌ها تایید کردند که خودشان و هم‌بازی‌هایشان همچنان با تمام قدرت در تلاش برای محو نژادپرستی از فوتبال تلاش خواهند کرد.

بیست کاپیتان تیمهای حاضر در لیگ برتر انگلیس بعد از برگزاری یک مجمع مشورتی بیانیه‌ای منتشر کردند که در آن آمده است:" ما تصمیم گرفتیم در جریان فصل آینده برای زانو زدن لحظاتی خاص و بازی‌هایی مشخص را انتخاب کنیم. همه ما در مبارزه با تمامی شکل‌های نژادپرستی متحد هستیم و همبستگی‌مان را در راه این آرمان مشترک نشان خواهیم داد.

ما برای ریشه‌کن کردن تعصب نژادی متعهد هستیم و برای جامه‌ای تلاش می‌کنیم که همه را در خود جا داده، برای همه احترام قائل بوده و فرصتهای برابر در اختیار تک‌تک اعضایش بگذارد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayp6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتشار مکالمه داوران و اتاق VAR در لیگ برتر انگلیس