تاریخ انتشار: 1401/05/12 19:20
کد خبر: 18451

۶ گزینه پیش روی مهاجم لژیونر تیم ملی!

آخرین وضعیت کریم انصاری فرد در یونان اعلام شد.

۶ گزینه پیش روی مهاجم لژیونر تیم ملی!

سایت sportime آخرین وضعیت کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم آاک آتن را تشریح کرد. انصاری فرد در حالی که در لیست مازاد سرمربی آاک قرار دارد، هنوز نتوانسته تیم جدیدی را پیدا کند و ابهامات پیرامون او زیاد است.

 این رسانه نوشت: «در آاک صحبت‌های زیادی در مورد جذب یک مهاجم وجود دارد. باشگاه به دنبال بازیکنی با ویژگی‌های متفاوت از آرائوخو است زیرا ممکن است از گارسیا در نوک حمله استفاده شود اما واضح است که تیم نمی‌تواند در طول سال به این راه حل تکیه کند. کریم انصاری فرد نیز در لیست آاک قرار دارد. همه چیز درباره این بازیکن ۳۲ ساله ایرانی شنیده شده است: بازگشت به کشورش، قبرس، باشگاه OFI، باشگاه لامیا، اروپا و هند.»

سایت sportime در ادامه نوشت: « دلایل دشواری جدایی انصاری فرد در حال حاضر کاملاً مشخص است. همسرش یونانی است و خانواده‌ای در آتن دارند که رفتن برای او سخت است.

باشگاه آترومیتوس راه حل خوبی خواهد بود اما آنها اخیراً یک مهاجم جذب کرده‌اند. برای جدایی انصاری فرد، باید برای پرداخت غرامت او با آاک به توافق برسند زیرا قراردادش که تابستان آینده به پایان می‌رسد ۵۰۰ هزار یورو است.

جدایی مهاجم ایرانی از آک‌آتن اکنون سخت است اما غیرممکن نیست. این به این دلیل است که برخی از تیم‌ها برای به دست آوردن او تلاش زیادی می‌کنند و می‌توانند قراردادی بزرگ و حتی مشابه با آاک ارائه دهند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488rek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آگزبورگ آلمان قید خرید کریم انصاری‌فرد را زد