تاریخ انتشار: 1401/05/12 19:42
کد خبر: 18448

مژده به بایرن؛ مجوز بازی ماتیس تل صادر شد

بایرن مونیخ مجوز بازی ماتیس تل، خرید جدید فرانسوی‌اش، را از یوفا دریافت کرد و این ستاره 17ساله می‌تواند در اولین بازی باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا به میدان برود.
مژده به بایرن؛ مجوز بازی ماتیس تل صادر شد

ماتیس تل، ستاره 17ساله فرانسوی، که اخیرا از باشگاه رن به بایرن مونیخ پیوست می‌تواند روز جمعه در دیدار بایرن و آینتراخت فرانکفورت اولین بازی خود برای تیم جدیدش را انجام دهد.

بر اساس قوانین فوتبال اروپا وقتی بازیکنی با سن کمتر از سن قانونی، یعنی قبل از هجده سالگی، منتقل می‌شود مجوز بازی کردنش در تیم جدید باید از سوی یوفا صادر شود. ماتیس تل به همین علت بازی بایرن در سوپرجام آلمان مقابل لایپزیش را از دست داد چرا که مجوز او هنوز صادر نشده بود.

روزنامه آلمانی بیلد امروز گزارش داد باشگاه بایرن مونیخ موفق شد مجوز بازی ستاره 17ساله فرانسوی را از یوفا دریافت کند. به این ترتیب او روز جمعه در اولین بازی فصل بایرن می‌تواند در مقابل آینتراخت فرانکفورت بازی کند.

ماتیس تل که در تیم ملی جوانان فرانسه عضویت دارد امسال تابستان با قراردادی 28 میلیون یورویی از باشگاه فرانسوی رن به بایرن مونیخ پیوست. او با این قرارداد به سومین ستاره هفده ساله گران‌قیمتی تبدیل شد که در سالهای اخیر به تیمهای بوندس‌لیگایی پیوسته‌اند. پیش از ماتیس تل، جود بلینگام با قرارداد 25 میلیون یورویی و جیدون سانچو با قرارداد 20 میلیون یورویی به عنوان دو ستاره هفده ساله گران قیمت به بوندس لیگا منتقل شده بودند. بلینگام و سانچو به ترتیب در سالهای 2020 و 2017 زمانی که هفده سال سن داشتند توسط بوروسیا دورتموند جذب شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aoq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی باکلاس بایرن با لواندوفسکی +عکس