تاریخ انتشار: 1401/05/13 15:10
کد خبر: 18410

فابرگاس: امیدوارم مسی به بارسلونا برگردد

ستاره سابق بارسلونا ابراز امیدواری کرد که مسی بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند.

فابرگاس: امیدوارم مسی به بارسلونا برگردد

 به نقل از الموندو، به نظر می‌رسد که بحث بازگشت لیونل مسی به بارسلونا بعد از پایان  قراردادش با پاری سن ژرمن کاملا جدی است و حتی ژاوی هم به این انتقال ابراز علاقه نشان داده است.

فابرگاس درباره بازگشت مسی گفت: به عنوان یک هوادار بارسلونا دوست دارم که مسی برگردد. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. مسی یک سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به همین خاطر دوست دارم او بعد از پایان قراردادش برگردد. به نظرم این رویای باشگاه و همه هواداران است.

او درباره پیکه گفت: پیکه اگر از نظر ذهنی و بدنی آماده باشد مدافع بسیار باکیفیت است. او فصل قبل بسیار اذیت شد اما مدافع بسیار جنگنده و پر تلاشی است و دوباره می تواند به روزهای خوبش برگردد.

فابرگاس درباره خریدهای جدید بارسلونا گفت: بارسلونا خریدهای خوبی داشته و اکنون می تواند در هر جامی رقابت کند. پیروزی برابر رئال و بردن لالیگا سخت است چرا که این تیم هم خریدهای خوبی داشته است.

هافبک سابق آبی اناری ها درباره پیوستن اورلین شوامنی به رئال مادرید گفت: من شوامنی را به خوبی می شناسم و به بعضی از مدیران و نزدیکان به بارسلونا هم درباره این بازیکن صحبت کردم. به آنها گفتم که شوامنی در آینده به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد و باید او را جذب کرد اما بارسلونا از نظر مالی نمی توانست این بازیکن را جذب کند و در نهایت راهی رئال مادرید شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5wae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دورهمی مسی و دوستان در استمفوردبریج