تاریخ انتشار: 1401/05/14 11:59
کد خبر: 18370

کورینتیانس در پی رونالدو؛ ما بلند پرواز هستیم!

دویلیو مونتیرو، رییس باشگاه کورینتیانس، تایید کرد که این باشگاه در حال بررسی شرایط جذب کریستیانو رونالدو است.
کورینتیانس در پی رونالدو؛ ما بلند پرواز هستیم!

پرونده جدایی رونالدو از منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز بسته نشده است و شایعات بسیاری درباره آینده او به گوش می‌رسد. 
این بازیکن پرتغالی پیش از شروع تمرینات پیش فصل اعلام کرد که تصمیمی برای ادامه حضور در اولدترافورد ندارد و در تور پیش فصل این تیم در تایلند و استرالیا هم شرکت نکرد. 
اما ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، نتوانست با هیچ باشگاهی برای انتقال او به توافق برسد و مدیران یوناید هم در این بین تاکید داشتند که تصمیمی برای فروش او ندارند و منتظر بازگشتش به تمرینات این تیم هستند. 
اتفاقی که در نهایت هفته گذشته رخ داد و رونالدو به سایر هم تیمی‌هایش در تمرینات پیش فصل ملحق شد تا احتمال ادامه حضورش در ترکیب یونایتد در فصل پیش رو افزایش پیدا کند اما با توجه به این که پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته نشده است، شانس جدایی او از این تیم همچنان وجود دارد. 


در روزهای اخیر شایعات و خبرهای عجیبی هم درباره باشگاه‌هایی که خواهان جذب این ستاره پرتغالی هستند به گوش رسید که جدیدترین آنها مربوط به پیشنهاد کورینتیانس است. 
رییس این باشگاه برزیلی در گفتگو با موندو دیپورتیوو اظهار داشت:« این خبر درست است. ما رویاهای بزرگی داریم و باشگاه بلندپروازی هستیم. اینجا کورینتیانس است! آیا ویلیان و رناتو اگوستو به این تیم نیامدند؟ در فوتبال هر چیزی ممکن است و من باید بهترین اتفاقات را برای این تیم رقم بزنم.»
مونتیرو درباره این که آیا شانسی برای جذب رونالدو دارد گفت:« آیا این اتفاق ممکن است؟ من نمی‌دانم. ما پیش از این تحقیقی در این زمینه نکردیم چون شانسی نداشتیم اما در حال حاضر شرایط او را زیر نظر داریم. تصور کنید که او برای بازی به برزیل بیاید...»
به نظر نمی‌رسد که این باشگاه برزیلی شانسی برای جذب رونالدو داشته باشد، چرا که این بازیکن مایل است به حضور در فوتبال اروپا ادامه دهد و به دنبال باشگاهی است که در فصل آینده لیگ قهرمانان حاضر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8gkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاراگر:هیچ باشگاهی رونالدو را نمی‌خواهد، حتی یونایتد!