تاریخ انتشار: 1401/05/14 12:13
کد خبر: 18369

تمرین گل‌گهر؛ جایگیری ژنرال در نقطه کور

امیرقلعه‌نویی و گل‌گهرسیرجان انگیزه‌های زیادی برای ادامه درخشش در فصل پیش رو دارند.
تمرین گل‌گهر؛ جایگیری ژنرال در نقطه کور

فصل گذشته اگرچه برای گل‌گهر  با کسب رتبه چهارمی تمام شد اما اگر هفت امتیاز از این تیم کسر نمی‌شد آنها می‌توانستند رتبه سوم جدول رده بندی را از آن خودشان کنند و البته امیر قلعه‌نویی و بازیکنان این تیم معتقدند که کسر این هفت امتیاز از نظر روحی نیز لطمه بزرگی به بازیکنان تیم وارد کرده است.
حالا و پس از صحبت‌هایی که  در مورد جدایی امیر قلعه‌نویی و پیوستنش به تیم ملی فوتبال ایران وجود داشت، این مربی باتجربه تمام تمرکزش را روی آماده‌سازی تیمش برای حضور دوباره در مسابقات گذاشته تا در فصلی که اریک بایناما نیز پس از حضور درلیگ قهرمانان آسیا به اردوی گل‌گهر بازگشته آبی‌پوشان سیرجانی بتوانند روند خوبی را که طی دو سال اخیر داشته‌اند، ادامه بدهند. 
گل‌گهر در سال اول حضور امیر قلعه‌نویی رتبه پنجم را کسب کرد و سال گذشته رتبه چهارم به این تیم رسید. اما حالا در سومین سال همکاری این امیدواری نزد بازیکنان تیم وجود دارد که اگر قهرمانی حاصل نشد، حتما سهمیه آسیایی را کسب کنند.
برای رسیدن به این هدف امیر قلعه‎‌نویی نیز مصمم است و همانطور که در تصویر ثبت شده از ابوالفضل امیرزاده عکاس گل‌گهر مشاهده می‌کنید این مربی که طی سال‌های اخیر بیشتر در کنار زمین نقش مشاهده‌گر و نظارتی را برعهده داشته، در آخرین تمرین تیم خودش در بین بازیکنان دیده می‌شود و از نزدیک توصیه‌های فنی‌اش را به بازیکنان انتقال می‌دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqxzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست گل‌گهر پیش از اردوی ترکیه/ زاپاتا تماشاگر پیروزی تیم رحمتی +عکس