تاریخ انتشار: 1401/05/14 14:07
کد خبر: 18362

الهامی: دوست دارم هوادار تیم بچه‌های جنوب تهران باشد

سرمربی هوادار می‌گوید قصد دارد از استعدادهای جوانان تهرانی برای بازیکن‌سازی استفاده کند.
الهامی: دوست دارم هوادار تیم بچه‌های جنوب تهران باشد

ساکت الهامی، سرمربی هوادار تهران پس از بازی تدارکاتی با استقلال در این خصوص گفت: قبل از هرچیز ایام سوگواری اباعبدالله را تسلیت می‌گویم‌. بابت اینکه ساعت یازده بازی کردیم، نظر آقای ساپینتو بود و ماهم به احترامش قبول کردیم. شرایط خوبی بود و من بیشتر از اینکه دنبال نتیجه باشم می‌خواستم تیمم را در یک شرایط سخت ببینم. استقلال شرایط خوبی دارد و دو تیم به آنچه می‌خواستند تا حدودی رسیدند و نتیجه برای هر دو تیم مهم نبود. از همه نفرات‌مان استفاده کردیم.

سرمربی هوادار در مورد تابلوفرشی که به ساپینتو اهدا کرد گفت: این کادو را خودم دادم و این کار برای این بود که ما فرهنگ‌مان برای ایران است و دوست دارم این فرهنگ جا بیفتد. من به عنوان نماینده مردم ایران و مربیان ایرانی به او یک کادو دادم و اگر شرایط مهیا شود برای آقای مورایس و بردیف هم این کار را خواهم کرد تا بگویم ما مردمان مهمان‌نواز هستیم. مثل آقای ولاسکو که به والیبال ما آمد و همیشه از ما یاد می‌کند، دوست دارم مربیان دیگر هم اینطور باشند.

الهامی در مورد اهداف‌شان بیان کرد: استقلال و پرسپولیس کشوری هستند و من خودم دوست دارم نماینده تهران باشیم. این وظیفه یک زمان بر دوش راه‌آهن، بانک ملی و پاس بود. دوست دارم نماینده تهران باشیم و بازیکن سازی را ادامه بدهیم که جوانان خوبی را تربیت و به تیم‌های بزرگ تحویل دهیم‌. دنبال این هستم که جایگزین تیم‌های خوب باشیم تا جوانان تهرانی هرز نروند. به خصوص در مناطق جنوب و مرکز شهر و هرکجا باشند بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

او در پایان گقت: درست است هوادار نداریم ولی دوست دارم با نوع فوتبال‌مان مردم تهران لذت ببرند و نماینده شایسته‌ای برای تهران باشیم. ما اتحاد خیلی خوبی داریم و به خواسته‌های مان در اردوی ترکیه رسیدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9l5r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان سفر هوادار به ترکیه مشخص شد