تاریخ انتشار: 1401/05/16 12:39
کد خبر: 18272

بلاژویچ: عمرم تمام شده و به زودی می میرم

میروسلاو بلاژویچ در پستی اعلام کرد با توجه به شرایطی که دارد به زودی از دنیا خواهد رفت.

بلاژویچ: عمرم تمام شده و به زودی می میرم
و به نقل از وکرنیجی، میروسلاو بلاژویچ درباره آخرین شرایط جسمانی خود در فیس‌بوک خود نوشت که با مشکلات سلامتی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. او نوشت: من به زودی این دنیا را ترک می‌کنم. من دو سرطان داشتم و حالا اینجا سومی در من پدیدار شده است. من با این فکر همیشه دست و پنجه نرم می‌کنم که عمر من گذشته و کم کم باید از این دنیا بروم. دوستان من و بازیکنان نسل من همگی مدت‌ها پیش به خاک سپرده شده‌اند. من تنها کسی هستم که زنده ماندم.
او در ادامه درباره شرایط سخت دوران زندگی خود گفت: در کودکی آنقدر فقیر بودم که همیشه لباس‌هایم را وصله می‌زدم و می‌پوشیدم و بعدها در جوانی وقتی ازدواج کردم، من و همسرم نمی‌دانستیم می‌توانیم ناهار تهیه کنیم و بخوریم یا خیر. مادرم در سخت‌ترین شرایط من از دنیا رفت و نتوانست ببیند که بالاخره توانستم یک زندگی برای خودم داشته باشم. او به من وصیت کرد که از خواهرانم مراقبت کنم.   
چند سال پیش  میروسلاوبلاژویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به علت ابتلا به سرطان پروستات، در یکی از بیمارستان‌های اتریش تحت عمل جراحی قرار گرفت ولی بار دیگر او مبتلا به سرطان شده است و تحت درمان پزشکان کشورش است.
سرمربی تیم ملی کرواسی در جام جهانی ۱۹۹۸ که با این تیم سوم جهان شد، دوسال بعد بعد از ناکامی ایران در جام ملت‌های لبنان ۲۰۰۰ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران منصوب شد تا هدایت بازیکنان فوتبال ایران را برای صعود به جام جهانی ۲۰۰۲ بر عهده بگیرد ولی تیم او در نهایت بعد از ناکامی در صعود مستقیم به جام جهانی در دیدار پلی آف برابر ایرلند مغلوب شد و از رسیدن به جام جهانی بازماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a76o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سومین بازی دوستانه تیم ملی ایران قطعی شد