تاریخ انتشار: 1401/05/18 10:00
کد خبر: 18192

بازیکن پرتغالی در آستانه بازگشت به ایران!

یازالده گومز بازیکن پرتغالی که چند سال پیش تا آستانه پیوستن به استقلال نیز پیش رفت، مدنظر باشگاه ملوان قرار گرفته است.
بازیکن پرتغالی در آستانه بازگشت به ایران!

پس از اینکه ملوان توانست پس از سال‌ها به لیگ برتر بازگردد، مسئولین این تیم در صدد ساختن یک تیم قدرتمند هستند تا مازیار زارع بتواند با دست باز تیمش را روانه مسابقات کند و انزلی چی‌ها نیز یک بار دیگر تیمشان را در بالاترین سطح از رقابت‌های فوتبال کشور ببینند.

این تیم تا به اینجای کار بازیکنان خوبی مانند اکبر ایمانی، ایمان صادقی، مجید عیدی، محمد مطلق‌زاده، محمد نائیج‌پور و... را به‌خدمت گرفته و با حفظ بازیکنان اصلی خود از فصل گذشته، آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر است ضمن اینکه مدیران باشگاه همچنان در حال مذاکره با بازیکنان دیگر برای حضور در انزلی هستند.

ملوان نیز به مانند سایر تیم‌های لیگ برتر، باب مذاکره با چند بازیکن خارجی را باز کرده که در این میان، یازالده گومز مهاجم پرتغالی از جمله نفرات مورد نظر مازیار زارع است. این بازیکن قرار است از فردا در تمرینات ملوان شرکت کند تا در صورت تأیید کادرفنی، قرارداد خود را با انزلی چی‌ها به امضا برساند.

نام یازالده گومز برای علاقه‌مندان به فوتبال ایران نیز آشناست. بازیکنی که تا آستانه عقد قرارداد با استقلال نیز پیش رفت اما اینگونه نشد چرا که گومز در تست‌های پزشکی رد شد. پس از این اتفاق، بازیکن پرتغالی با طرح شکایتی در فیفا، خواستار دریافت غرامت ۶۷۵ هزار دلاری شده بود که در نهایت این ادعا رد شد.

البته گومز پس از عدم توافق با استقلال، راهی ریو آوه پرتغال شد. تیمی که ۳ سال پیش مهدی طارمی را به‌خدمت گرفته بود. این بازیکن در سال‌های اخیر نیز برای تیم‌های هرماننستاد رومانی، نجران عربستان و بلننسس پرتغال به میدان رفته است.

علاوه‌بر این، ممدو بانگورا مهاجم ۲۲ ساله و اهل کشور گینه نیز دیگر بازیکنی است که این روزها در تمرینات ملوان حضور دارد تا در صورت تأیید نهایی مازیار زارع، قراردادش را با این تیم به ثبت برساند. البته گفته می‌شود این بازیکن در دو روزی که با ملوان مشغول تمرین بوده، نتوانسته است رضایت زارع را به‌دست بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woj96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید بارسا قطعی شد