تاریخ انتشار: 1401/05/21 13:27
کد خبر: 18045

تصویر عجیبی که حال و روز واقعی رونالدو است!

چهره بی تفاوت کریستیانو رونالدو در رونمایی از لباس سوم منچستریونایتد، مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفته است.
تصویر عجیبی که حال و روز واقعی رونالدو است!

امروز باشگاه منچستریونایتد از طرح خاص و متفاوت لباس سوم خود برای فصل جاری رونمایی کرده است. این لباس از یک توناژ خاص سبز رنگ بهره برده و یقه این لباس نیز به شکل زیگزاگی و یادآور مد دهه 1990 میلادی است. اینیگو ترنر، مدیر طراحی آدیداس مدعی شد این لباس با استفاده از اشکال و الگوهای هندسی، از هویت باشگاه منچستریونایتد الهام گرفته است.

در بیانیه سایت رسمی باشگاه نیز آمده است: "ما مفتخریم که به طور رسمی از لباس سوم جدید منچستریونایتد برای فصل 2022/23 رونمایی کنیم. لباسی با طراحی منحصر به فرد رنگ سبز که مشابهش در گذشته وجود نداشته است. طراحی این پیراهن چشم نواز است و به لطف و الگوی هندسی برجسته روی طراحی، از پیراهن های اول و دوم ما در این فصل متمایز شده است."

اما نکته جالبی که توجه هواداران فوتبال را جلب کرده، چهره بی تفاوت و نگاه خاص کریستیانو رونالدو در تصاویر رونمایی از این لباس است. در حالیکه چهره بازیکنانی چون برونو فرناندس و جیدون سانچو خندان است، این ستاره پرتغالی انگار از حس و حال خوبی هنگام عکس گرفتن برخوردار نبوده است.

به نظر می رسد رونالدو از شرایط خود در اولدترافورد چندان راضی نبوده و غیبت در لیگ قهرمانان فصل پیش رو هنوز برای او هضم نشده است. در طول فصل تابستان بارها اخباری در مورد احتمال این ستاره پرتغالی منتشر شد و در نهایت به نظر می رسد چاره ای جز ماندن وجود ندارد. اما این چهره بی حس و حال، احتمالا بهترین توصیف از شرایط این روزهای رونالدو در اولدترافورد است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqxxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو روی نیمکت؛ کلافه و بی‌حوصله