تاریخ انتشار: 1401/05/21 14:56
کد خبر: 18038

حمله مورایس و سپاهان به رکودی استقلال و مجیدی

آخرین شکست استقلال در لیگ برتر به آخرین دیدار لیگ بیستم باز می‌گردد که این تیم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شاگردان محرم نویدکیا بود.
حمله مورایس و سپاهان به رکودی استقلال و مجیدی

در آن مقطع سپاهان با محرم نویدکیا شرایط خیلی خوب داشت و در صورتی که پرسپولیس در بازی آخر مقابل پیکان نمی‌توانست نتیجه لازم را بگیرد آنها با سه امتیاز دیدار برابر استقلال می‌توانستند در آزادی جشن قهرمانی بگیرند. این اتفاق برای سپاهان با دو گل سجاد شهباززاده و رضا میرزایی رخ داد ولی در سوی دیگر پرسپولیس هم در شهر قدس پیکان را برد تا این قرمزپوشان باشند که بالاتر از سپاهان رتبه اول را کسب می‌کنند.
این اما آخرین دیداری بود که استقلال در آن شکست خورد و فصل بعد توانست با ثبت رکوردی خارق ‌العاده عنوان قهرمانی لیگ برتر را حتی بدون یک شکست به نام خود بزند و در تاریخ ماندگار شود.
چند ماه پس از ثبت این رکورد ویژه حالا استقلالی‌ها بار دیگر به سپاهان رسیده‌اند و در ورزشگاه آزادی باید به مصاف این تیم بروند. این مسابقه اما چند تفاوت بزرگ با آخرین دیدار دو تیم دارد. اول اینکه شاهد تغییراتی در نفرات هر دو تیم هستیم و نکته مهم بعدی هم اینکه به جای مجیدی و محرم نویدکیا دو مربی پرتغالی روی نیمکت‌های دو تیم حضور دارند.
حالا استقلال با در اختیار داشتن دو گلزن سپاهان که آخرین شکست آبی‌پوشان را رقم زدند باید در مقابل سپاهانی قرار بگیرند که با کادر فنی سرشناس خود و البته بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند با شرایط کاملا متفاوتی نسبت به سال گذشته که خیلی برای این  خوب پیش نرفت قرار خواهد گرفت و باید دید آیا مورایس و بازیکنان سپاهان در شروع لیگ جدید قادر هستند به رکورد شکست‌ناپذیری استقلال که با فرهاد مجیدی به دست آمد خاتمه دهند یا اتفاقات دیگری در راه خواهد بود و طلایی پوشان شروعی رویایی را در آزادی تجربه خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9llg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل های جنجالی رامین رضاییان با استقلالی‌ها