تاریخ انتشار: 1401/05/21 15:24
کد خبر: 18036

استقبال فروزان از لیگ با پنالتی مهاجم لیورپول!(عکس)

دروازه‌بان گل‌گهر در آخرین دیدار تدارکاتی تیمش مقابل ایوب‌اسپور ترکیه یک صحنه جالب رقم زد.
استقبال فروزان از لیگ با پنالتی مهاجم لیورپول!(عکس)

محسن فروزان در شرایطی تصمیم گرفت برای دومین سال پیاپی در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی بماند که سعی کرده آمادگی بدنی و فنی خود را برای فصل جدید لیگ برتر حفظ کند و با آمادگی در دیدارهای تدارکاتی تیمش، شرایط خوبی برای نخستین مسابقه مقابل تراکتور به دست بیاورد.

فروزان که پس از کسب قهرمانی جام حذفی در فولاد خوزستان تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و گل‌گهر را انتخاب کرد، یک فصل موفق در این باشگاه سپری کرد و بازهم در جمع سیرجانی‌ها مانده تا ماجراجویی تازه‌ای داشته باشد و بتواند رتبه بهتری نسبت به چهارمی جدول سال قبل، همراه تیمش کسب کند.

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر سیرجان که سال گذشته ۲۶ بازی در لیگ برتر انجام داد و ۱۳ کلین‌شیت ثبت کرد و در جمع سه گلر برتر این رقابت‌ها بود، در دیدارهای دوستانه پیش‌فصل آمادگی خوبی نشان داده که یکی از عملکردهای او برابر ایوب‌اسپور ترکیه و مهاجم سرشناس این تیم جالب توجه بود.

فروزان که جزو گلرهای پنالتی‌گیر لیگ برتر شناخته می‌شود و در سال قهرمانی فولاد در جام حذفی نیز با گرفتن پنالتی نقش موثری در موفقیت تیمش داشت، حالا در گل‌گهر سیرجان نیز دوباره با گرفتن پنالتی خودنمایی کرد.

این دروازه‌بان در جدال تدارکاتی گل‌گهر سیرجان مقابل ایوب‌اسپور ترکیه، پنالتی رایان بابل مهاجم سابق تیم ملی هلند و لیورپول را به زیبایی مهار کرد و در ریباند هم یک شوت محکم را با واکنش سریع راهی کرنر کرد تا دروازه تیمش باز نشود و نشان بدهد آماده شروع لیگ برتر است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5ll6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویری دیدنی از جدال شاگردان گل محمدی و قلعه‌نویی از لنز فرتاک ورزشی