تاریخ انتشار: 1401/05/31 18:56
کد خبر: 17505

لغو جلسه پیش از بازی؛ نگرانی از جان کادر فنی یونایتد!

جلسه کادر فنی منچستریونایتد در آستانه دیدار این تیم مقابل لیورپول به دلیل نگرانی از خطرات امنیتی لغو شد.
لغو جلسه پیش از بازی؛ نگرانی از جان کادر فنی یونایتد!

تظاهرات و اعتراض‌های هواداران منچستریونایتد برنامه‌های پیش از بازی اریک تن‌هاخ و کادر فنی‌اش را مختل کرد. طبق برنامه قرار بود کادر فنی باشگاه امروز عصر در هتل لووری جلسه‌ای داشته باشند اما پلیس شهر منچستر ساعاتی پیش به این باشگاه اطلاع داد به دلیل تظاهرات هواداران و نگرانی‌های امنیتی اجازه برگزاری این جلسه را نخواهد داد و تن‌هاخ و کادر فنی‌اش بهتر است در هتل لووری حضور نداشته باشند.

گروهی از هواداران منچستریونایتد اعلام کرده‌اند امروز در آستانه بازی تیم‌شان مقابل لیورپول اعتراض‌هایی علیه مالکان آمریکایی باشگاه، گلیزرها، ترتیب خواهند داد. نتایج ضعیف یونایتد در دو هفته ابتدای فصل هواداران را خشمگین و کاسه صبر گروهی از آنها را لبریز کرده است.

امروز صبح گروه کوچکی از هواداران در مقابل هتل لووری جمع شده بودند تا شرایط را برای تظاهرات امروز بعد از ظهر آماده کنند. گفته می‌شود مسئولین ایمنی باشگاه و مقامات پلیس شهر منچستر معتقدند این تظاهرات می‌تواند به تجمعی بزرگ تبدیل شود و نگرانی‌هایی امنیتی بوجود بیاورد.

تیم منچستریونایتد طبق سنتی قدیمی همیشه قبل از بازی‌های خانگی‌اش در این هتل اسکان پیدا می‌کند. اما در فصل جاری تا اینجا شیاطین سرخ از حضور در هتل لووری اجتناب کرده‌اند چرا که این نگرانی وجود دارد که برخی از هواداران عصبانی با اطلاع از محل حضور بازیکنان بخواهند برای آنها مشکلاتی بوجود بیاورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayall

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر بزرگ یونایتد برابر لیورپول؛ کاپیتان روی نیمکت