تاریخ انتشار: 1401/05/31 19:44
کد خبر: 17501

ابراز تاسف اتلتیکو؛ هواداران خاطی را تنبیه می‌کنیم

باشگاه اتلتیکو مادرید از درگیری بین یکی از بازیکنان این تیم و گروهی از هواداران افراطی ابراز تاسف کرد و گفت تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با خاطیان به شدت برخورد می‌کند.
ابراز تاسف اتلتیکو؛ هواداران خاطی را تنبیه می‌کنیم

شکست مقابل ویارئال بدترین اتفاق بازی خانگی اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو نبود. بعد از سوت پایان مسابقه چندین نفر از هواداران آنتوان گریزمان را هدف گرفته و به او توهین کردند. ماریو هرموسو مدافع اتلتیکو، که از این اتفاق خشمگین شده بود با گروهی از هواداران افراطی روخی بلانکو درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد.

هرموسو که محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است در حالی مشغول بحث و جدل تند لفظی با این هواداران بود که در نهایت با پرتاب اشیای مختلف از طرف آنها مواجه شد. پخش شدن گسترده صحنه‌های این درگیری باشگاه اتلتیکومادرید را عصبانی کرده است.

اتلتیکو امروز اعلام کرد برای روشن شدن این حادثه تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین‌های امنیتی ورزشگاه و دوربین‌های تلویزیونی را بررسی خواهد کرد. باشگاه همچنین از هواداران خواست اگر تصاویری با موبایل خود ضبط کرده‌اند آن را در اختیار اتلتیکو قرار دهند.

باشگاه اسپانیایی تهدید کرد در صورتی که مشخص شد گروهی از هواداران قوانین انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا را نقض کرده‌اند ممکن است آنها را با مجازت‌هایی مثل اخراج از باشگاه و ممانعت از ورود به استادیوم متروپولیتانو جریمه کند.

اتلتیکو در واکنش به حادثه دیروز می‌گوید خشونت را به هیچ وجه تحمل نخواهد کرد و تفاوتی بین خشونت فیزیکی و خشونت کلامی قائل نیست. این باشگاه می‌گوید با کمک مسئولین ایمنی ورزشگاه و پلیس به دنبال شناسایی خاطیان است. اتلتیکو اما اشاره‌ای به مقصر بودن بازیکن خود، ماریو هرموسو، نکرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ew9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال رونالدو به اتلتیکو؟ چراغ سبز سیمئونه! (عکس)