تاریخ انتشار: 1401/06/02 18:47
کد خبر: 17408

مطهری: در بازی سپاهان احساس خفگی می‌کردم

سرمربی نساجی با همان ادبیات خاص خود، به استقبال جدال با ملوان رفته و از هواداران قائمشهری خواست با حمایت ویژه‌شان در راستای اهداف این تیم برای موفقیت کمک کنند.
مطهری: در بازی سپاهان احساس خفگی می‌کردم

مطهری در ابتدای صحبت هایش با تشکر از اصحاب رسانه مازندران و با اشاره به صحبت‌های بیل شنکلی اسطوره فوتبال لیورپول که از فوتبال و زندگی به عنوان مساله مرگ و زندگی یاد کرده بود، اینطور گفت: ایشان می گوید که فوتبال فراتر از مساله مرگ و زندگی است و این برای مردم خوب مازندران و خصوصا قائمشهر صدق می کند. این تیم (نساجی) جان شان است و از آنها می خواهم همه جوره از ما حمایت کنند. نگاه ما نسبت به هواداران ویژه است و بتوانیم در فوتبال ایران آقایی کنیم و پرچم مازندران را بالا ببریم. امیدوارم تیم ما را حمایت کنند تا بتوانیم با فوتبال خوب دل مردم را شاد کنیم.

سرمربی نساجی درباره ملوان و تقابل با این تیم در هفته سوم گفت: اسم ملوان هر وقت می آید یاد مرحوم سیروس قایقران می افتم. ایشان در کشاورز هم تیمی و بعد از آن سرمربی من شدند. برای خودم یک الگوی فنی و اخلاقی بود که قلب بزرگی داشت. ملوان برای من اسم قشنگی است و تیمی قابل احترام است. به مربیان این تیم آقایان زارع و نوری تبریک می گویم که پشت سر این تیم ایستادند. خود شما (نساجی) طعم سقوط را چشیدید و می دانید که چقدر سخت است. امیدوارم فردا یک بازی خوب را از دو تیم شاهد باشیم و تیمی که مستحق است به پیروزی برسد.

مطهری درباره شرایط آداما برای حضور در این بازی گفت: ما طی دو بازی قبلی نیز از آداما استفاده کردیم. در دقایق پایانی از او استفاده کردیم و مشکلی ندارد. مسعود شجاعی دچار مشکل شده از ناحیه کمر. ایشان برای تیم ما یک انرژی است و دیگر بازیکنان شرایط خوبی دارند و آماده این بازی هستند.

 

وی درباره احتمال حضور هواداران در استادیوم نیز گفت:  ما واقعا وابستگی زیادی به هواداران داریم. در دو کنفرانس قبلی هم از باشگاه سپاهان تشکر کردم و اشاره کردم که احساس خفگی می کردم چرا که حضور هواداران نساجی به ما اکسیژن می دهد.  شاید شما مهمان داشته باشید اما اگر در خانه همسایه از وی پذیرایی کنید احساس خوبی نخواهید داشت. من گفته بودم که حرف زیادی دارم و دیدید که تیم ها برای میزبانی چه کارهایی می کنند. مدیرعامل ما و همچنین آقای ابراهیمی کارهای زیادی کردند تا استادیوم به اینجا برسد. دکتر رنگرز و فرماندار و استاندار تشکر می کنم. روز گذشته در شرایطی تمرین کردیم که یک سری نواقص داشت اما من راضی هستم با همین مشکلات اینجا بازی کنیم چرا که از هواداران انرژی و اکسیژن می گیرم.

مطهری ادامه داد: اما من به بازیکنانم گفتم که نباید به این مسائل فکر کند و اگر از آسمان سنگ ببارد و از زمین نیزه باید با انگیزه و تمرکز و انرژی کار را پیش ببرید. به من گفتند که این بازی (جدال با ملوان) با تماشاگر است.

سرمربی نساجی مازندران درباره آماده سازی تیمش گفت: هدفم این است که فوتبالی نو و خوب و با منطق را ارائه دهیم. من از این آدم ها نیستم که بگویم تیمم معمولی است و هزینه نکردیم. من با چشم باز نساجی را انتخاب کردم و بازیکنانم پیشنهادات بالا را به خاطر نساجی رد کردند. درخواست من این است که به پروسه زمان احترام بگذارید. ما نشان خواهیم داد که تیمی قابل احترام هستیم و فردا هم این را خواهید دید.

مطهری درباره هدف نساجی در ادامه فصل و برنامه آنها برای رتبه‌ای که در نظر دارند گفت: من در چهار سال گذشته و وقتی به مدیرعامل و مالک محترم برنامه دادم این موضوع را گفتم که در چهار سال گذشته بالاترین مقامی که نساجی آورده نهمی است و همان نیم فصلی که من و آقا مجید بودیم که دهم شدیم. من سعی می کنم همیشه فوتبال قابل احترام داشته باشیم و انشاالله رتبه را هم بهتر کنیم تا هواداران هم از ما راضی باشند.

وی درباره شرایط چمن استادیوم وطنی و همچنین حسی که از حضور هواداران در تمرین روز گذشته داشته، گفت: ابتدا باید بگویم که قول در فوتبال حرفه ای نیست. خوشحالم که در استان مازندران حضور دارم. این تجربه دوم حضورم در نساجی مازندران است.  در رابطه با زمین البته باید بگویم که بعد از این همه مدت انتظار بیشتری از کیفیت زمین داشتم. اما این موضوع را بزرگ نکنید تا بازیکنانم نگران باشند. به نظرم یک جاهایی کم کاری شده اما امروز جای گله گذاری نیست. با این بودجه ای که رییس جمهور اختصاص دادند توقع داشتم کیفیت استادیوم بیشتر باشد و من اما به همین راضی هستم. اما آدم ایده آل گرایی هستم و دوست دارم کیفیت چمن و استادیوم در شان مردم قائمشهر و مازندران باشد.

مطهری در پایان درباره اینکه آیا نقل و انتقالات این باشگاه طبق خواسته او برطرف شده یا خیر گفت: سعی کردم استخوان بندی و اسکلت تیم را حفظ کنیم. شما بعضی اوقات می توانید تغییرات زیادی ایجاد کنید اما بعضی اوقات نمی شود. با توجه به قواعد کاری و شرایطی که تیم نساجی داشت، یارگیری کردم. من 4 بازیکن به این تیم اضافه کردم. تیم های دیگر خیلی هزینه کردند اما بچه هایی که آمدند مثل بچه هایی که قبلا اینجا بودند به خاطر نام نساجی و همچنین مالک باشگاه که از جیب خودش هزینه می کند، امضا کردند. مثل بچه های قدیمی که با مبالغ کم امضا کردند. این بچه ها واقعا قدرشناس و با تعصب هستند. این حس خودشان را به این شکل به نساجی  و هواداران نشان دادند. شما شاید بعضی اوقات با ستاره ها بتوانید کارهای بزرگی بکنید اما در نهایت فوتبال یک کار تیمی است و باید تلاش کنید تا به جایگاه بزرگی برسید. بچه های من این را نشان دادند و مدل فوتبال شان دارد این را نشان می دهد که بچه های توانمندی هستند.  من بعد از بازی با سپاهان هم گفتم که من این بازی را شکست نمی دانم؛ اگر تمام قواعد فوتبال را بلد باشید و بگذارید کنار هم می دانید که بچه های من آن روز شکست خورده نبودند. امروز از آنها می خواهم به نتایج دو بازی اخیر ملوان نگاه نکنند. ملوان تیم قابل احترامی است و با تمام وجود باید بجنگیم تا انشاالله سه امتیاز را جذب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ek87p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صف بندی مدعیان لیگ در اولین روز رقابت‌های لیگ برتر/ عیار بار اولی‌ها مشخص می‌شود
هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور

خوشامد مربی سابق پرسپولیس به قلعه ببرها
فضای احساسی در ورزشگاه وطنی؛