تاریخ انتشار: 1401/06/02 18:56
کد خبر: 17406

دخیا نگران‌تر از همیشه؛ قیمت تراپ به یونایتد اعلام شد

یک روزنامه آلمانی می‌گوید آینتراخت فرانکفورت در پاسخ به درخواست منچستریونایتد برای انتقال دروازه‌بان این تیم، کوین تراپ، قیمت مد نظرش را اعلام کرد.
دخیا نگران‌تر از همیشه؛ قیمت تراپ به یونایتد اعلام شد

منچستریونایتد قصد دارد در مدت زمان کوتاه باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی یک دروازه‌بان خریداری کند تا داوید دخیا سنگربان اول این تیم، در فصل جاری با رقابت بیشتری روبه‌رو شود. دخیا در سه بازی اول فصل جدید هفت گل دریافت کرده و در بازی مقابل برنتفورد دو اشتباه بد داشت.

دیروز رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند اریک تن‌هاخ از مدیران یونایتد خواسته حتما دروازه‌بان جدیدی به خدمت بگیرند. دخیا مطمئنا از این خبر نگران خواهد شد چرا که حضور یک دروازه‌بان جدید می‌تواند جایگاه او به عنوان سنگربان شماره یک شیاطین سرخ را تهدید کند. رسانه‌های انگلیسی دیروز مدعی شدند نامزد اول یونایتد در این پست کوین تراپ، دروازه‌بان آلمانی آینتراخت فرانکفورت است.

روزنامه آلمانی بیلد امروز مدعی شد درخواست منچستریونایتد برای خرید تراپ به باشگاه آینتراخت رسیده و مدیران این باشگاه رقم درخواستی‌شان را به یونایتد اعلام کرده‌اند. این روزنامه رقم مد نظر آینتراخت را 25 میلیون یورو عنوان کرد.

 

بیلد مدعی است آینتراخت به باشگاه انگلیسی اطلاع داده در صورتی با این انتقال موافقت خواهد کرد که انتقال تراپ به آخرین روزهای باقی‌مانده پنجره نقل و انتقالات موکول نشود و ظرف یکی دو روز آینده به سرانجام برسد. چرا که آینتراخت قصد دارد در روزهای باقی‌مانده در بازار جانشینی برای سنگربان خود پیدا کند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by5m5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دخیا به زودی گران‌ترین دروازه‌بان دنیا می‌شود