تاریخ انتشار: 1401/06/09 16:58
کد خبر: 17058

رسمی؛ وسلی فوفانا به چلسی پیوست

وسلی فوفانا، مدافع جوان لستر با قراردادی 6 ساله و به ارزش ۷۰ میلیون پوند، به چلسی پیوست.
رسمی؛ وسلی فوفانا به چلسی پیوست

 وسلی فوفانا مدافع فرانسوی و 21 ساله لسترسیتی که در پنجره نقل و انتقالاتی امسال به‌شدت مورد توجه چلسی و توماس توخل قرار داشت، تست‌های پزشکی خود را در ایالت متحده انجام داده و با قراردادی 6 ساله به این تیم پیوست.

سرمربی آلمانی چلسی از ابتدای فصل تابستان تمرکز خود را روی بازسازی خط دفاعی تیمش قرار داده بود و علی‌رغم مخالفت‌های شدید لسترسیتی، در نهایت آنها موفق به جذب وسلی فوفانا شدند. بدین‌ترتیب این مدافع فرانسوی، سومین خرید چلسی در این پست بعد از کالیدو کولیبالی و مارک کوکوریا خواهد بود. جالب اینجاست این تیم در فصل جدید از نظر دفاعی اصلا اوضاع جالبی نداشته و در پنج مسابقه هشت گل دریافت کرده است.

فوفانا پس از نهایی شدن قراردادش گفت: "این دو روز اخیر برای من روزهای بزرگی بود و حالا بسیار خوشحالم. امروز صبح با تیم تمرین کردم و این اتفاق برای من مانند یک رویا است. من بسیار هیجان زده هستم که برای این هواداران و باشگاه چلسی بازی کنم. من اینجا هستم تا عناوین قهرمانی فراوانی مانند لیگ قهرمانان، لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه و در واقع همه چیز را کسب کنیم. من به اینجا آمدم تا قهرمان و برنده شوم؛ چلسی برای فتح جام‌های قهرمانی ساخته شده است، بنابراین من اینجا هستم تا این روند را ادامه دهم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5dzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روایتی از عملکرد فاجعه‌بار تیم رونالدو