تاریخ انتشار: 1401/06/10 23:35
کد خبر: 16978

احمد چگینی: فوتبال تهران نیاز به حمایت کلی دارد/ این امکانات در شأن فوتبال پایتخت نیست

فوتبال پایه تهران کلی مشکلات دارد که خیلی از مربیان پایه از آن گلایه دارند که باید رسیدگی شود.
احمد چگینی: فوتبال تهران نیاز به حمایت کلی دارد/ این امکانات در شأن فوتبال پایتخت نیست

احمد چگینی از جمله مربیان فوتبال پایه تهران‌ محسوب می‌شود که به رغم جوانی‌ موفقیت‌های زیادی را به دست آورده و بازیکنان زیادی را نیز به تیم‌های مختلف معرفی کرده است. او به عنوان‌ بازیکن در تیم‌های سایپا، پرسپولیس، مقاومت، لیگ باکو و عراق سابقه بازی دارد که چندین دوره هم به عنوان آقای گلی دست یافته که اگر حمایت کافی می‌شد، الان در بهترین تیم‌ها بازی می‌کرد. چگینی به جز بازی، سابقه مربیگری در تیم‌های پایه پرسپولیس، تات و سیاه جامگان و در رده بزرگسالان هم با سرخپوشان پاکدشت موفقیت های زیای کسب کرده که در هر تیمی حضور داشته، توانسته‌ استعداد های زیادی را کشف کند.

 او در گفت و گو با فرتاک ورزشی در خصوص مشکلات فوتبال پایه تهران گفت: فوتبال پایه تهران قویترین لیگ فوتبال در ایران است که اگر به آن توجه شود و امکانات کافی دراختیار مربیان و تیم ها بگذارند هر سال کلی بازیکن خوب و با کیفیت تحول فوتبال کشور داده می شود.

 فوتبال تهران مشکلات زیادی دارد که مشکل اصلی آن نداشتن زمین ورزشی با کیفیت است. اکثر تیم ها زمین چمن مناسب ندارند و چمن های مصنوعی بی کیفیت باعث می شود مربیان نتوانند، بازیکنان را به درستی‌ آموزش دهند.

احمد چگینی

او در ادامه افزود: فوتبال تهران به دلیل شرایط خاص خود و کیفیت بالا از لحاظ  بازیکن باعث شده‌ خیلی از بازیکنان از اکثر شهرهای کشور به پایتخت بیایند تا دیده شوند. حال اگر همین بازیکنان حمایت شوند و امکانات نیز نه در حد عالی نه، بلکه در حد متوسط نیز داشته باشند سالی کلی خروجی خواهد داشت. البته شخص دکتر شیرازی و آقای تیموری انصافا خیلی زحمت می کشد، ولی از همین هیئت فوتبال نیز باید حمایت شود تا آنها هم بتوانند امکانات کافی را در اختیار تیم ها بگذارند تا مشکلات کمتر شود. بیشترین تولید و چرخه بازیکن از تهران است که اگر از این چرخه حمایت شود، همین پایتخت اکثر تیم های ایران پشتوانه خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byma9

آخرین اخبار