تاریخ انتشار: 1401/06/12 18:57
کد خبر: 16885

فقط تیر دروازه نبود؛ 8 مهار پیکفورد مقابل لیورپول

جردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون، با هشت مهار توپ نقش مهمی در متوقف شدن لیورپول در دربی مرسی‌ساید بازی کرد.
فقط تیر دروازه نبود؛ 8 مهار پیکفورد مقابل لیورپول

جردن پیکفورد دروازه‌بانی است که در بازی‌های بزرگ می‌درخشد. این گلر انگلیسی با اشتباهات گاه و بی‌‌گاه در کشورش با انتقادات زیادی روبرو است ولی او همیشه در بازی‌های بزرگ و حساس کم‌اشتباه ظاهر می‌شود و گاهی مثل بازی امروز اورتون و لیورپول عملکردی درخشان به نمایش می‌گذارد.

دربی امروز مرسی‌ساید برای پیکفورد بهترین فرصت بود تا به کادر فنی تیم ملی انگلیس نشان بدهد می‌تواند گزینه اول محافظت از دروازه سه‌شیرها در جام جهانی قطر باشد. پیکفورد در جریان این مسابقه با هشت مهار توپ، در کنار تیر دروازه، مهم‌ترین نقش را در متوقف شدن لیورپول بازی کرد.

امروز مشخص شد که تیم یورگن کلوپ این فصل در بازی‌های خارج از خانه مشکل دارد. لیورپولی‌ها در هفته اول در خانه فولام با تساوی 2-2 متوقف شدند، در اولدترافورد 2-1 شکست خوردند و امروز هم در گودیسون پارک نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل بدست نیاوردند.

نمایش درخشان پیکفورد در بازی امروز عملا از زمانی آغاز شد که روبرتو فیرمینو به جای کاروالیوی مصدوم به میدان آمد. مهاجم برزیلی تلاش زیادی کرد تا پیکفورد را مقهور کند اما این گلر انگلیسی با مهارهای پشت سر هم مانع از گلزنی او شد.  

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m85py

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی لیورپول و اورتون در داربی مرسی‌ساید