تاریخ انتشار: 1401/06/19 10:47
کد خبر: 16557

منتظر اعلام برنامه کی‌روش هستیم/ هفته هفتم؟ تقریبا منتفی است

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: خوشحالم کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی شد و منتظر اعلام برنامه این مربی هستیم.
منتظر اعلام برنامه کی‌روش هستیم/ هفته هفتم؟ تقریبا منتفی است

سهیل مهدی درباره اینکه با توجه به تغییر سرمربی تیم ملی امکان نداشت مسابقات هفته ششم لیگ برتر به جای امروز، فردا برگزار شود گفت: اعتراضی از سوی برخی از سرمربیان شد که چرا بازی‌های لیگ را یکشنبه برگزار نکردیم. طبق برنامه قبل که دراگان اسکوچیچ داده بود، قرار بود اردوی تیم ملی فردا شروع بشود. حالا تغییراتی صورت گرفت. خوشحالم کی روش آمد. با این مربی کاریزمای مدیریتی فنی به تیم ملی برگشت. منتظر اعلام برنامه کی روش هستیم و متناسب با آن برنامه لیگ را بازبینی می‌کنیم.

«آیا امکان دارد هفته هفتم را با توجه به تعویق در شروع اردوی تیم ملی برگزار کنیم؟» مهدی که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سئوال تاکید کرد: به نظرم نمی‌توانیم هفته هفتم را برگزار کنیم. باید تا ظهر قطعی بودن را اعلام کنیم. با این شرایط باید بپذیریم برنامه هفتم را نمی‌توانیم داشته باشیم هم به خاطر برنامه تیم ملی هم با رصدی که داشتیم به خاطر مسافرت‌ها و پروازها که دستخوش تغییر شده است و ایاب و ذهاب برای تیم‌ها نزدیک به ایام اربعین سخت است. به نظر می‌رسد باید از هفته هفتم صرفنظر کنیم. تقریباً به قطعیت رسیده‌ایم. باید بپذیریم که هفته هفتم را نمی‌شود برگزار کرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص زمان از سرگیری مسابقات لیگ بعد از اردوی تیم ملی و برگزاری هفته هفتم، تصریح کرد: تیم ملی پنجم یا ششم مهر از اردو بر می‌گردد. برای باشگاه‌هایی که ملی پوش ندارند، از هفتم یا هشتم بازی‌ها را شروع می‌کنیم و برای تیم‌هایی که میل پوش دارند هشتم یا نهم مسابقات شروع می‌شود.

مهدی خاطرنشان کرد: اگر هفته هفتم را برگزار می‌کردیم این فرصت را داشتیم تا نیم فصل جلو برویم. البته نمی‌دانیم کی روش برای شروع جام جهانی برنامه‌ای می‌خواهد و باید هفته‌ای را در اختیار او قرار بدهیم یا نه. با روحیات کی روش، می دانم که خیلی زود برنامه اش را تا جام جهانی اعلام می‌کند. به محض دریافت آن، تا هفته‌های باقیمانده را اعلام می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdq5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ دسته دوم اعلام شد