تاریخ انتشار: 1401/06/24 20:39
کد خبر: 16317

دروازه‌بان سابق منچستریونایتد بازنشسته شد

بن فاستر، دروازه‌بان کهنه‌کار فوتبال انگلیس که سابقه محافظت از دروازه منچستریونایتد را داشت در 39سالگی با فوتبال خداحافظی کرد.
دروازه‌بان سابق منچستریونایتد بازنشسته شد

یکی از دروازه‌بانهای محبوب و باسابقه فوتبال انگلیس دقایقی پیش اعلام کرد که تصمیم گرفته به زندگی فوتبالی‌اش پایان داده و بازنشسته بشود. بن فاستر که سابقه محافظت از دروازه تیمهایی مثل منچستریونایتد واتفورد و وست‌برومویچ را داشت امروز به طور رسمی بازنشستگی‌اش را اعلام کرد.

فاستر 39ساله فصل گذشته دروازه‌بان واتفورد بود ولی بعد از سقوط این تیم از لیگ برتر و پایان قرارداد او با باشگاه واتفورد، بدون تیم مانده بود.

بن فاستر بعد از اعلام بازنشستگی فاش کرد که امسال تابستان از باشگاه نیوکسل پیشنهاد داشت ولی این فرصت را رد کرد چون به دلایل خانوادگی نمی‌توانست لندن را ترک کرده و به نیوکسل برود. نیوکسل که از جذب فاستر ناامید شده بود دیروز لوریس کاریوس را به عنوان یک دروازه‌بان ذخیره به خدمت گرفت.

فاستر در طول تابستان مذاکراتی هم با باشگاه فرانسوی نیس داشت تا در این تیم ذخیره کسپر اشمایکل بشود.

فاستر در سال 2005 از استوک‌سیتی به منچستریونایتد پیوست و 23 بار برای شیاطین سرخ بازی کرد. این سنگربان کهنه‌کار بیشتر زندگی فوتبالی‌اش را در باشگاه واتفورد گذراند و برای این تیم 125 بازی در لیگ برتر انجام داد.

بن فاستر سابقه بازی در تیم ملی انگلیس را هم داشت و از سال 2007 تا 2014 هشت بار درون دروازه سه‌شیرها ایستاده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qa7w8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال حضور جو هارت در اورتون