تاریخ انتشار: 1401/07/16 19:04
با دبل ستاره بوسنیایی
کد خبر: 15515

ساسولو 1-2 اینتر: ژکو فرشته نجات نراتزوری

اینتر در دیداری که ادین ژکو موفق به زدن دو گل شد، توانست در زمین ساسولو 1-2 پیروز شده و به دومین برد متوالی خود دست یابد.
ساسولو 1-2 اینتر: ژکو فرشته نجات نراتزوری

اینتر پس از پیروزی روحیه بخش برابر بارسا در لیگ قهرمانان، امروز در زمین ساسولو به میدان رفت. وضعیت اینتر در سری آ پس از شکست خانگی هفته قبل مقابل آاس رم خوب نبود و این تیم با 12 امتیاز در رده نهم قرار داشت. ساسولو هم با همین تعداد امتیار و تفاضل گل بهتر هشتم بود.

ساسولو بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 4 می توانست به گل برسد اما شوت فراتِزی را آندره اونانا، گلر اینتر، با پا برگشت داد و در ادامه نیز بارلا توپ را دور کرد. دقیقه 10 بازی ضربه لائوتارو مارتینز را گلر ساسولو مهار کرد. در دقیقه 14 روی ارسال خوب باستونی اینتر تا آستانه گلزنی رفت ولی لائوتارو در تیر دوم هرچه تلاش کرد به توپ نرسید. اینتر همچنان تیم بهتر میدان بود و تلاش می کرد به گل برسد.

در دقیقه 40 بازی ضربه لائوتارو به تور کنار دروازه برخورد کرد. در حالی که بازی به دقیقه 45 رسیده بود، اینتر به گل رسید. روی یک ارسال کرنر و ضربه سر دنزل دامفرایس، ادین ژکو با ضربه روی پای دقیق خود توانست گلزنی کند تا اینتر نیمه اول را برنده به رختکن برود.

ساسولو که نیمه دوم را بهتر شروع کرده بود، پس از چند تلاش ناموفق در دقیقه 61 به گل تساوی رسید. ارسال از چپ عالی روجریو را فراتِزی با یک ضربه زیبا وارد دروازه اینتر کرد تا بازی مساوی شود.

اینتر که پس از گل تساوی ساسولو جلو کشیده بود، در دقیقه 74 به گل دوم رسید و زننده گل بازهم ادین ژکو بود. ستاره بوسنیایی این بار سانتر لائوتارو را با ضربه سر وارد دروازه میزبان کرد تا حساب کرد 1-2 به سود اینتر شود.

اینتر پس از زدن گل نیز به تلاش برای رسیدن به گل های بیشتر ادامه داد. ادین ژکو و لائوتارو هر کدام یک موقعیت خوب داشتند که به گل تبدیل نشدند. ساسولو هم در دقایق پایانی برای جبران حملاتی روی دروازه اینتر داشت ولی به نتیجه نرسید تا بازی در نهایت با پیروزی 1-2 اینتر به اتمام برسد. اینتر با این پیروزی موقتا به رده هفتم صعود کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oazwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مهاجم اینتر رسماً به ساسولو پیوست