تاریخ انتشار: 1401/07/19 14:44
کد خبر: 15418

ژاوی ترکیبی از گواردیولا و لوئیز انریکه است

اریک گارسیا، مدافع بارسلونا، معتقد است ژاوی هرناندز ویژگی‌هایی از پپ گواردیولا و لوئیز انریکه را دارد.
ژاوی ترکیبی از گواردیولا و لوئیز انریکه است

حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا باعث شد که این تیم به شکل قابل توجهی پیشرفت کند و شرایط بهتری را نسبت به چند فصل اخیر تجربه کند. 
این در حالی است که این باشگاه درگیر مشکلات مالی قابل توجهی است اما مدیران بارسا نهایت تلاشش را کرد که بازیکنان مدنظر این مربی کاتالان را به خدمت بگیرد و ستاره‌هایی چون روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده را به نوکمپ منتقل کرد. 
گارسیا در گفتگو با اسپورت سه درباره مربی تیمش اظهار داشت:« ژاوی ترکیبی از گواردیولا و لوئیز انریکه است. ایده بازی که هر یک از این سه مربی دارند خاص و مربوط به خودشان است. هر کدام از آنها سبک مشخصی دارد اما همه روی پرسینگ پس از لو رفتن توپ و استفاده درست از مالکیت توپ تاکید دارند.»

 

ژاوی در زمان حضورش در بارسا موفق 767 بازی با پیراهن این تیم انجام دهد، هشت قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان را نیز با این تیم به دست آورد. 
او که در طول مدت حضورش در بارسا توانست قهرمانی در جام جهانی و یورو را نیز تجربه کند، حالا به دنبال تکرار موفقیت‌های گواردیولا و انریکه در این تیم است که سابقه کار با آنها را نیز داشته است. 
بسیاری معتقد هستند که اصول باشگاه بارسا که آنها را در لاماسیا، آکادمی معروف این باشگاه، تدریس می‌کنند، با حضور ژاوی در این تیم بار دیگر به نوکمپ بازگشته است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rabyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر بزرگ تیم ملی ایران برای بارسلونا!