تاریخ انتشار: 1401/07/29 14:49
کد خبر: 14992

رونالدو به تیم رزرو منچستریونایتد رفت

رونالدو پس از اخراج از منچستریونایتد به تمرینات تیم رزرو شیاطین سرخ رسید.
رونالدو به تیم رزرو منچستریونایتد رفت

چهارشنبه در یکی از مهمترین دیدارهای هفته لیگ برتر، منچستریونایتد در اولدترافورد با ارائه یک بازی مقتدرانه مقابل تاتنهام به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی رونالدو نیمکت‌نشین محض بود و حتی نتوانست دقایق پایانی بازی نیز وارد میدان شود.

تصمیم سرمربی منچستریونایتد و عدم فرستادن رونالدو باعث عصبانیت این بازیکن شد. کریستیانو در دقیقه 89 و بدون اینکه مسابقه به پایان برسد به رختکن رفت و با برداشتن وسایلش به خانه بازگشت. این تصمیم ستاره پرتغالی باعث شد تا تن‌هاگ او را از حضور در تمرینات اصلی منچستریونایتد حذف کند و این بازیکن مجبور شود برای تمرین به تیم رزرو و زیر 21 ساله‌های منچستریونایتد برود.

با اینکه رونالدو پس از این اتفاق با انتشار یک پست اینستاگرامی از همه عذرخواهی کرد ولی او در بازی فرداشب منچستریونایتد مقابل چلسی جایی در ترکیب نخواهد داشت. برخی نیز مدعی هستند که حضور او در بازی پنج‌شنبه مقابل شریف‌ مولداوی در لیگ اروپا نیز در هاله‌ای از ابهام است.

کریستیانو رونالدو که اجازه حضور در تمرینات منچستریونایتد را نداشت مجبور شد به جمع زیر 21‌ساله‌های شیاطین سرخ اضافه شود. با این حال در آنجا نیز در کنار بقیه تمرین نکرد و به تمرینات انفرادی خود زیر نظر مربی‌ها پرداخت.

ستاره بزرگ دنیای فوتبال امیدوار است با بخشش سرمربی منچستریونایتد دوباره به ترکیب اصلی تیم بازگردد و بتواند در بازی پنج‌شنبه در لیگ اروپا برای شیاطین سرخ بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woz6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصرف شدن رونالدو از جدایی به‌خاطر کاسمیرو
ادعای آاس؛