تاریخ انتشار: 1401/08/06 09:42
کد خبر: 14691

یونایتد 3-0 شریف: گلزنی رونالدو برای فراموشی تنش‌ها

منچستریونایتد دیشب در هفته پنجم لیگ اروپا در خانه خود میزبان شریف تیراسپول بود و موفق شد حریفش را 3-0 شکست دهد.
یونایتد 3-0 شریف: گلزنی رونالدو برای فراموشی تنش‌ها

 شیاطین سرخ دیشب در حالی بازی پنجم خود در لیگ اروپا را در اولدترافورد مقابل شریف تیراسپول برگزار می‌کردند که بعد از تنش‌های روزهای اخیر در این باشگاه با محوریت کریستیانو رونالدو او از ابتدا به عنوان تک‌مهاجم به میدان رفت تا یونایتد این پیام را مخابره کند که تنش‌ها را پشت سر گذاشته است.

در دقایق ابتدایی مسابقه یک اتفاق مهم آسیب‌دیدگی کاسمیرو بود. او در دقیقه 22 با ضربه آرنج بازیکن شریف روی زمین افتاد و کادر پزشکی وارد زمین چمن شد تا به او رسیدگی کند. کاسمیرو اما مشکل جدی نداشت و به بازی ادامه داد.

در دقیقه 28 یونایتد فرصتی عالی برای گلزنی داشت و پاس فرناندز به رونالد در محوطه جریمه توسط دروازه‌بان شریف با پای راست دفع شد تا کریستیانو نتواند برای تیمش گلزنی کند.

ر دقیقه 30 هم شوت اریکسن از بیرون محوطه جریمه توسط سنگربان حریف دفع شد و توپ برگشتی جلوی پای فرناندز قرار گرفت اما دروازه‌بان شریف برای بار دوم موفق شد توپ را مهار کند و دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

حملات یونایتد سرانجام در دقیقه 44 به ثمر رسید. کرنر ارسالی اریکسن روی تیر اول توسط دیوگو دالوت با یک ضربه سر وارد دروازه شد تا شیاطین سرخ نیمه اول را با برتری 1-0 به پایان ببرند.

در شروع نیمه دوم رونالدو فرصتی برای گلزنی داشت اما شوت او در دقیقه 58 با اختلافی کم از بالای دروازه بیرون رفت و به نظر می‌رسید با تیر دروازه هم برخورد داشته است.

در دقیقه 62 رونالدو توپ را وارد دروازه شریف کرد اما داور اعلام کرد زمانی که او توپ را از فرناندز دریافت کرده در آفساید قرار داشته و در نتیجه گل مردود است.

در دقیقه 65 یونایتد بالاخره موفق شد اختلاف را به دو گل برساند. لوک شاو از سمت چپ توپ را به درون محوطه جریمه شریف فرستاد تا مارکوس رشفورد با یک ضربه سر پرقدرت دروازه این تیم را باز کند.

و در دقیقه 81 کریستیانو رونالدو سرانجام به هدف خود در این مسابقه رسید و برای تیمش گلزنی کرد. سانتر فرناندز با ضربه سر رنالدو به سمت دروازه شریف رفت اما سنگربان این تیم موفق شد توپ را دفع کند اما در بازگشت او با پای چپ دروازه کووال را باز کرد تا نامش در فهرست گلزنان یونایتد قرار بگیرد.

در دقیقه 90+1 یونایتد فرصتی عالی برای زدن گل چهارم داشت اما ضربه مک‌تامینی از فاصله نزدیک با مهار استثنایی کووال وارد دروازه نشد تا در نهایت یونایتدها با پیروزی 3-0 به کارشان در این بازی خاتمه دهند و با 12 امتیاز از پنج بازی در رتبه دوم بایستند. سوسیداد با 15 امتیاز صدرنشین این گروه است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v55kz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام واران برای کاسمیرو: خوش آمدی رفیق!