تاریخ انتشار: 1401/08/07 20:00
کد خبر: 14623

صعود بایرن مونیخ به صدر جدول و شکستی دیگر برای یاران آزمون

هفته دوازدهم بوندس‌لیگای آلمان با ثبت یک پیروزی قاطع برای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها و شکستی دیگر برای بایرلورکوزن همراه شد.
صعود بایرن مونیخ به صدر جدول و شکستی دیگر برای یاران آزمون

 در دومین روز از هفته دوازدهم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران 4 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم بایرن مونیخ میهمان خود ماینتس را با نتیجه قاطع 6 بر 2 در هم کوبید و به لطف 3 امتیاز این بازی موقتاً به صدر جدول صعود کرد.

سرژ گنبری 5، جمال موسیالا 28، سادیو مانه 43، لئون گورتسکا 58، ماتیس تل 79 و اریک ماکسیم چوپو موتینگ در دقیقه 86 گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساندند و سیلوان ویدمر در دقیقه 4+45 گل نخست و مارکوس اینگوارتسن در دقیقه 82 گل‌های ماینتس را زدند. با این نتیجه بایرن مونیخ 25 امتیازی شد و با 2 امتیاز و یک بازی بیشتر از یونیون برلین بالاتر از این تیم قرار گرفت.

همزمان با این بازی، بایرلورکوزن در ادامه نتایج ناامیدکننده‌اش در این فصل با نتیجه 2 بر صفر مغلوب لایپزیگ شد. کریستوفر انکونکو در دقیقه 32 و تیمو ورنر در دقیقه 83 دروازه بایرلورکوزنی که مهاجم ایرانی‌اش سردار آزمون را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، باز کردند. با این نتیجه لایپزیگ 19 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد اما لورکوزن با 9 امتیاز در رده شانزدهم جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا باقی ماند.

در دو بازی دیگر، اشتوتگارت در خانه برابر آگزبورگ 2 بر یک پیروز شد و ولفسبورگ نیز با نتیجه 4 بر صفر میهمانش بوخوم را در هم کوبید.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت از ساعت 20 به وقت تهران دورتموند میهمان اینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z995j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جشنواره گل بایرن مقابل تیم دوم جدول بوندس لیگا