تاریخ انتشار: 1401/08/08 18:53
مصدومیت بدموقع ساکا:
کد خبر: 14584

ستاره انگلیس بازی با ایران را از دست داد؟

بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال و تیم ملی انگلیس، در دیدار مقابل ناتینگهام فارست دچار مصدومیت شد.
ستاره انگلیس بازی با ایران را از دست داد؟

 حدود سه هفته تا دیدار حساس تیم های ایران و انگلیس در جام جهانی قطر باقی مانده و هر مصدومیتی می تواند به منزله غیبت یک بازیکن مهم در جام جهانی باشد. عصر امروز آرسنال در شرایطی به مصاف ناتینگهام فارست رفته که علیرغم گلزنی در دقایق ابتدایی، شاهد مصدومیت زودهنگام بوکایو ساکا، مهره ارزشمند و انگلیسی خود نیز بوده است.

در دقیقه 15 این دیدار بود که بوکایو ساکا در گوشه محوطه جریمه ناتینگهام فارست با لودی دچار برخورد شده و نقش بر زمین شد. در ادامه تصاویر چندین بار نشان داد که این ستاره جوان و انگلیسی نمی تواند به راحتی در زمین حرکت کند و به نظر می رسد او دچار مصدومیت شده است. در نهایت و در دقیقه 26 بود که به نظر درد بوکایو ساکا شدیدی داشت، دوباره نقش بر زمین شد و دیگر به نظر می رسید چاره ای جز تعویض این بازیکن وجود ندارد.

دو دقیقه بعد نلسون به جای بوکایو ساکا وارد میدان شد و این ستاره خلاق نیز لنگان لنگان زمین را ترک کرد. میکل آرتتا و البته گرت ساوت گیت امیدوارند مصدومیت این بازیکن چندان جدی نباشد و او بتواند آرسنال را در روزهای باقی مانده پیش از تعطیلات و تیم ملی انگلیس را در رقابت های جام جهانی قطر همراهی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l55lk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش: من طرف اینها نیستم والا می‌دانستم چه جوابی بدهم
مردم ایران قلبا دوست دارند در جام جهانی باشیم