تاریخ انتشار: 1401/08/10 19:32
یک رویا و تصور جذاب
کد خبر: 14502

سرمربیان احتمالی ۵ غول اروپا در جام جهانی ۲۰۲۶

۵ تیم ملی بزرگ برای جام جهانی ۲۰۲۶ احتمالا تغییرات جذابی روی نیمکت خود خواهند داشت.
سرمربیان احتمالی ۵ غول اروپا در جام جهانی ۲۰۲۶

، جام‌جهانی بعدی یعنی 2026 به صورت مشترک به میزبانی ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد. از همین الان اما گمانه‌زنی‌هایی برای نیمکت‌ تیم‌های ملی بزرگ اروپایی انجام می‌شود که در این مقاله به بررسی گزینه‌های جذاب آن پرداخته‌ایم.

چشمان خود را ببندید و تصور کنید که جام‌جهانی 2026 آمریکا، کانادا و مکزیک با حضور این اسامی روی نیمکت تیم‌های مطرح و بخت‌های قهرمانی صوت شروعش به صدا درآید:

ایتالیا با کارلتو در آمریکای شمالی

تیم ملی ایتالیا قهرمان یورو2020 اروپا و بزرگترین بازمانده دو جام‌جهانی روسیه و قطر تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بلیت سفر به قاره آمریکا شمالی را رزرو کند. برای رسیدن به این مهم اما نام‌های زیادی به عنوان جانشین سرمربی فعلی آن‌ها یعنی روبرتو مانچینی سر زبان‌ها افتاده است و بزرگترین آن‌ها کارلو آنجلوتی سرمربی فعلی باشگاه رئال مادرید است.

کارلتو که با رئال به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و به تنهایی با چهار عنوان قهرمانی تبدیل به پرافتخارترین سرمربی تاریخ چمپیونزلیگ شد. آنجلوتی در مصاحبه‌ای عنوان داشته است که به احتمال زیاد رئال آخرین تیم تحت هدایت او خواهد بود و در صورت جدایی از کهکشانی‌ها به دوران باشکوه سرمربی‌گری خود پایان می‌دهد.

باید منتظر ماند و دید که آیا این مربی کهنه‌کار در صورت مواجهه با پیشنهاد هدایت آتزوری در مسیر جام‌جهانی و تلاش برای به دست آوردن پنجمین قهرمانی با آن‌ها پای حرفی که قبلا زده می‌ماند یا او را روی نیمکت لاجوردی پوشان در جام‌جهانی بعدی خواهیم دید.

لاروخا همراه پپ

لوییز انریکه نتایج خوب و قابل قبولی با اسپانیا کسب کرده و بعید است که برای جام‌جهانی بعدی از نیمکت اسپانیا برکنار شود، اما یک آلترناتیو جذاب برای نیمکت ماتادور‌ها وجود دارد؛ پپ گواردیولا.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qq5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار به PSG: نمی‌روم، اصرار نکنید