تاریخ انتشار: 1401/08/10 20:02
کد خبر: 14500

سیاوش دوباره بدون بازی جام می‌گیرد؟

مدافع استقلال با روحیه بالا همراه تیم به کرمان سفر کرد و امیدوار است شانسی برای بازی کردن داشته باشد.
سیاوش دوباره بدون بازی جام می‌گیرد؟

سیاوش یزدانی بعد از مورد بخشش قرار گرفتن از سوی ساپینتو چند روزی است در تمرینات استقلال با انگیزه و روحیه بالا کار خود را دنبال می‌کند ومنتظر فرصتی از سوی سرمربی است تا بتواند بازی کند.

یزدانی از ابتدای فصل تاکنون حتی یک دقیقه هم برای استقلال به میدان نرفته و امیدوار است این فرصت در دیدار با نساجی در سوپرجام فوتبال نصیبش شود. البته که بعید است ساپینتو به زوج موفق دفاعی خودش تشکیل شده از عارف غلامی و رافائل سیلوا مقابل نساجی نیز دست بزند.

نکته مهم درباره حضور یزدانی در دیدار سوپرجام احتمال تکرار یک اتفاق برای او در جشن قهرمانی است. اگر استقلال قهرمان سوپرجام بشود و یزدانی بازهم برای استقلال به میدان نرود،‌بار دیگر او بدون انجام بازی جام می‌گیرد.

یزدانی بعد از ماجراهای خدمت سربازی اش چند ماه آخر لیگ برتر فصل گذشته نتوانست برای استقلال بازی کند اما با تلاش های مسئولان باشگاه در جشن قهرمانی حضور یافت و جام قهرمانی را نیز بالای سر برد.

حالا اگر او بازهم مقابل نساجی بازی نکند و استقلال قهرمان شود، اینبار سوپرجام بدون انجام بازی را بالای سر خواهد برد؛ اتفاقی که یک تفاوت با جشن قهرمانی قبلی دارد، اینکه یزدانی آن زمان عضو استقلال نبود اما حالا بازیکن رسمی این تیم محسوب می‌شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aadd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی زمینی و تنوع حمله، نشانه‌های پیشرفت تیم ساپینتو