تاریخ انتشار: 1401/08/14 12:24
کد خبر: 14371

جزئیات دیدار ایران با نیکاراگوئه و تونس

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور میهمان‌های ویژه برگزار خواهد شد.
جزئیات دیدار ایران با نیکاراگوئه و تونس

امیرمهدی علوی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله ۱۵ روز مانده به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: صدا و سیما برنامه‌های خوبی در جهت حمایت از تیم ملی ساخته و پخش کرده و در نهایت امیدواریم به برنامه‌ریزی‌های بهتر و هم‌افزایی در جهت حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان کمک کند.با توجه به اتمام سوپرجام همه مباحث در مورد تیم ملی است امروز هم برنامه‌های مرتبط با تیم ملی در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد و حدود ساعت ۹ بازیکنان به ساختمان پک در مرکز ملی فوتبال مراجعه کردند.

وی افزود: دیدار با تیم ملی نیکاراگوئه شب پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد این آخرین مسابقه‌ای است که تیم ملی در تهران انجام می‌دهد ساعت ۱۶:۳۰ ، ۲۳ آبان نیز تیم ملی تهران را به مقصد دوحه با پرواز چارتر ترک خواهد کرد. ۲۵ نیز دیدار دوستانه‌ای را با تونس پشت درهای بسته و بدون حضور رسانه‌ها برگزار می‌کند. امیدوارم در این دو مسابقه کادر فنی تیم ملی به آنچه مدنظر دارد به اهداف فنی‌اش برسد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا خبرنگاران در این دو بازی دوستانه در ورزشگاه حضور ندارند، توضیح داد: برای بازی با تونس هیچ خبرنگاری در ورزشگاه حضور ندارد اما برای بازی با نیکاراگوئه در خدمت رسانه‌های محترم خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9qg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره رسمی تراکتور با قربان بردیف!