تاریخ انتشار: 1401/08/16 16:37
کد خبر: 14295

ژابی آلونسو: لورکوزن پس از جام جهانی تیم بهتری است

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، می‌گوید تیمش از وقفه جام جهانی برای تمرین و آمادگی بیشتر استفاده خواهد کرد.
ژابی آلونسو: لورکوزن پس از جام جهانی تیم بهتری است

بایرلورکوزن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم بوندسلیگا به مصاف یونیون برلین رفت و با نتیجه 0-5 برابر این تیم به پیروزی رسید.
این پیروزی پر گل اهمیت زیادی برای این تیم داشت که در چند هفته ابتدایی بوندسلیگا نتوانست نتایج خوبی به دست آورد و حالا امیدوار است که تحت هدایت مربی جدید و جوانش بتواند شرایط را تغییر دهد.
آلونسو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی هستیم. آنها توانستند پس از نمایشی نه چندان قوی در نیمه اول همچنان متمرکز بمانند. در نیمه اول شاید به اندازه کافی هجومی ظاهر نشدیم. ما می‌خواهیم در بازی‌ها بیشتر فعال باشیم و دوندگی بیشتری را به ثبت برسانیم. این موضوع برای ما اهمیت زیادی دارد.»
لورکوزن همچنان باید دو بازی دیگر پیش از جام جهانی انجام دهد. آنها روز چهارشنبه به مصاف کلن خواهند رفت و سپس روز شنبه با اشتوتگارت دیدار خواهند کرد.
این مربی اسپانیایی درباره شرایط تیمش در وقفه جام جهانی گفت:« در چند هفته اخیر بسیار بازی کردیم و بنابراین زمان کمی برای تمرین و آمادگی داشتیم. ما می‌خواهیم این هفته را خوب تمام کنیم و در طول وقفه پیش‌رو بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم ایده‌هایی که داریم را گسترش دهیم و روی سیستم‌های مختلف وقت بگذاریم. تیم ما پس از جام جهانی تیم بهتری خواهد بود. ما می‌جنگیم اما در عین حال باید در هر بازی خوب بازی کنیم. هدف ما این است که تعادل خوبی بین دفاع و حمله در زمین داشته باشیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9q6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش فدراسیون فوتبال به لو رفتن طرح پیراهن تیم ملی+عکس