تاریخ انتشار: 1401/08/20 14:29
کد خبر: 14161

انتقادات نسبت به حضورم در لیست برزیل طبیعی است

گابریل مارتینلی، ستاره برزیلی آرسنال، انتقادات بابت دعوتش به جام جهانی را موضوعی عادی توصیف کرد.
انتقادات نسبت به حضورم در لیست برزیل طبیعی است

حضور گابریل مارتینلی، مهاجم جوان آرسنال، در لیست نهایی تیم ملی برزیل برای جام جهانی باعث انتقاد بسیاری شده است. حتی نتو، ستاره سابق سلسائو، مدعی شد که حضور این بازیکن 21 ساله در لیست تیته برای جام قطر 2022 یک شوخی و نوعی بی احترامی به فوتبال بوده است. اما خود گابریل مارتینلی چنین واکنش هایی را طبیعی دانسته و مدعی شد بازیکنان دیگری نیز شایسته حضور در لیست تیم برزیل برای این تورنمنت بوده اند.

گابریل مارتینلی گفت: "من فکر می کنم این واکنش ها از سوی برخی طبیعی است. برخی از مردم برزیل من را نمی شناسند و همچنین طبیعی است که بگوییم بازیکنان دیگری نیز لیاقت حضور در لیست نهایی تیم ملی برزیل برای جام جهانی را داشتند. اما این مسائل برای من اهمیتی ندارد و به این موارد نگاه نمی کنم. به نظر من مطرح شدن چنین صحبت هایی از سوی برخی طبیعی است.

من می دانم که در باشگاهم چه کار می کنم، از توانایی خود باخبرم و می دانم چه کاری می توانم انجام دهم. مطمئن باشید که من تمام تلاشم را برای کمک به تیم ملی برزیل در جام جهامی انجام خواهم داد و به هر طریقی که بتوانم برای تیم مفید باشم، تمام تلاشم را انجام می دهم. حضور در جام جهانی یک تجربه فوق العاده برای من خواهد بود و می خواهم از این اتفاق لذت ببرم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m86e8

آخرین اخبار