تاریخ انتشار: 1401/08/29 21:43
کد خبر: 13852

اولین گل جام پنالتی بود

گل زودهنگام والنسیا کاپیتان تیم ملی فوتبال اکوادور با دخالت VAR مردود اعلام شد.
اولین گل جام پنالتی بود

رقابت‌های جام جهانی سرانجام پس از چهار سال و چند ماه از تاریخ 29 آبان ماه 1401 در ورزشگاه البیت دوحه قطر با میزبانی قطری‌ها مقابل زردپوشان اکوادور آغاز شد و تیم میهمان این مسابقه خیلی زود توانست روی یک کار تیمی و آشفتگی خط دفاعی عنابی پوشان قطر به گل برسد.
این گل روی ضربه آکروباتیک مهاجم اکوادور با ضربه سر والنسیا کاپیتان زردپوشان به ثمر رسید ولی پس از چند ثانیه دانیله اورساتو داور ایتالیایی مسابقه تصمیم به تغییر تصمیم کمک خود با استفاده از تکنولوژی ویدئویی گرفت و این گل را مردود کرد.

پس از این حملات اکوادور که به نظر می‌رسد برای کسب سه امتیاز به مسابقه قدم گذاشته تمام نشد و آنها با اشتیاق به سمت دروازه سعد الشیب حملاتشان را ادامه دادند که سرانجام بار دیگر والنسیا خطرساز شد و اینبار پس از رد کردن گلر قطری‌ها با خطای الشیب نقش بر زمین شد تا اورساتو اینبار اعلام خطای پنالتی کند.
والنسیا که خودش پنالتی را گرفته بود پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه بغل پای دقیق و آرام به سمت راست الشیب در حالی که این گلر در جهت مخالف شیرجه زده بود گل اول جام جهانی قطر را ثبت کرد.

پس از این گل زردپوشان اکوادور شادی گل دسته جمعی خود را که روی گل اول بی سرانجام شده بود بار دیگر در کنار نقطه کرنر در حالی که دایره‌ای ایجاد کرده بودند و دستانشان رو به آسمان بود تکرار کردند تا جشن گل اولین گل جام جهانی 2022 قطر به شکلی خاص ثبت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399w97

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هرج و مرج در قطر/ تصویری که خبرنگار معروف از ترافیک شدید منتشر کرد

امید ابراهیمی جام جهانی را از دست داد
ساعات تلخ کاپیتان تیم ملی: