تاریخ انتشار: 1401/08/30 22:00
کد خبر: 13791

آمار دیدار انگلیس- ایران، همه چیز به سود تیم ساوتگیت

انگلیس در یک بازی تماشایی تیم ملی فوتبال ایران را با نتیجه 6-2 شکست داد.
آمار دیدار انگلیس- ایران، همه چیز به سود تیم ساوتگیت

 در این بازی انگلیس در 78 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود و میزان مالکیت برای تیم کارلوس کی روش 22 درصد به ثبت رسید.

شاگردان ساوتگیت در بازی نخست 13 بار اقدام به شوتزنی کردند و در نقطه مقابل ایران 8 بار سعی کرد با شوت از راه دور به گل برسد. یک بار روی ضربه مهدی طارمی این اتفاق رخ داد و در شوتی دیگر ضربه سردار آزمون به تیرک دروازه حریف برخورد کرد. شوت در چارچوب انگلیسی ها 7 شوت و شوت در چارچوب ایرانی ها 3 شوت بود.

اما در فاز تهاجمی همه برتری ها از آن تیم ملی انگلیس است. تیم پیروز 8 بار صاحب ضربه کرنر شد اما ایرانی ها حتی صاحب یک ضربه کرنر هم نشدند! شاگردان ساوتگیت در این بازی 796 پاس بهم دادند که این نشان از بازی ترکیبی و رو به جلوی این تیم داشت. ایرانی ها هم 215 بار توپ را به هم پاس دادند که این آمار در برابر آمار ثبت شده از سوی تیم انگلیس ناچیز است. دروازه بان هر دو تیم یک واکنش موفق به مهار توپ داشتند و 13 تکل از تیم ملی انگلیس و 12 تکل از تیم ملی ایران در این بازی به ثبت رسید.

تعداد تکل های دو تیم هم نشان می دهد انگلیس در بازی فیزیکی هم بهتر از ایران بود. داور دو بار به بازیکنان ایران کارت زرد نشان داد اما بازیکنان تیم ملی انگلیس با اخطار از سوی داور مواجه نشدند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vba62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب باورنکردنی و شکست سنگین در یک نیمه
اصلا انتظارش را نداشتیم