تاریخ انتشار: 1401/09/02 13:58
کد خبر: 13738

وزیر ورزش: هنوز مشخص نیست بیرانوند در بازی با ولز باشد یا خیر/ تیم ملی در بازی جمعه با آرایشی جدیدتر حاضر خواهد شد

وزیر ورزش در رابطه با وضعیت بیرانوند بیان داشت: ایشان از ناحیه استخوان بینی دچار شکستگی شدند و تا حدود دو ساعت بعد بازی خون ریزی شدید داشتند. بیرانوند اکنون حال روحی خوبی دارد و خیلی با اراده و با مصمم و بسیار متاسف بودند.
وزیر ورزش: هنوز مشخص نیست بیرانوند در بازی با ولز باشد یا خیر/ تیم ملی در بازی جمعه با آرایشی جدیدتر حاضر خواهد شد

وزیر ورزش و جوانان با شاره به دیدار دوم ایران با ولز در روز جمعه گفت: آخرین اطلاعات از تیم ملی این است که دیرور تا ساعاتی از شب در خدمت عزیزان در دوحه بودم و تمرین مناسب خودرا انجام می دادند. بر اساس نتیجه بازی اول کارد فنی نقاط ضعف و قوت تیم ملی را بررسی کردند تا در بازی روز جمعه به نحو احسن ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه جمع قابل توجهی از هم میهنان در استادیوم به تشویق تیم ملی پرداختند و خیلی از همکاران ما در سفارت جمهوری اسلامی ایران میزبان هم میهنان عزیزمان که از این آمده بودند و در دوحه حضور داشتند، گفت: از طرف خودم از وزارت امور خارجه   وزارت ارشاد و وزارت گردشگری تشکر می کنم چون ما را تنها نگذاشتند و کنار تیم ملی بودند.

سجادی با اشاره به بازی با ولز گفت: روز جمعه با آرایشی جدیدتر و تجدید قوای بهتر حاضر خواهند بود. جو خیلی خوبی در استادیم در بازی اول بود و با همان تعداد و همان کیفیت با هماهنگی بهتر را شاهد خواهیم بود و من هم سعی می کنم فردا شب مجدد جلسه اخر را فردا شب در دوحه و محل اقامت تیم ملی داشته باشیم و انشاالله حاشیه ای در کار نباشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nmjk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کارشناس داوری: اعتراض به گل دوم انگلیس بی مورد بود/ بازیکنان تیم ملی، ذهنیت لیگ را به همراه دارند