تاریخ انتشار: 1401/09/08 10:46
کد خبر: 13502

محرومیت سه ملی‌پوش ایرانی تایید شد

روز گذشته فدراسیون فوتبال اسامی تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در اردوی تدارکاتی جزیره قشم از ۸ تا ۱۴ آذر را اعلام کرد.
محرومیت سه ملی‌پوش ایرانی تایید شد

18 بازیکن به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شده اند که در بین آنها نام سعید پیرامون، محمد احمد زاده و مصطفی کیانی به چشم نمی‌خورد. سه بازیکنی که گفته شد به دلیل رفتارهای هنجار شکنانه در مسابقات جام بین قاره ای در دربی که با قهرمانی ایران همراه بود به مدت ۶ ماه از همراهی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران محروم شده اند. چندی پیش و در دبی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شد. بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی از دبی کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال بیانیه ای علیه اتفاقات رخ داده در دبی و بازیکنان خاطی صادر کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از این قرار است: محمدعلی مختاری حسن آباد، مهدی شیرمحمدی، حمید بهزادپور، محمد مرادی فرح آبادی، محمد معصومی‌زاده، علی میرشکاری، عباس رضایی حسن آباد، رضا امیری زاده، سیدعلی ناظم، سیدمهدی میرجلیلی، امیرحسین اکبری فرتخونی، محمدجواد خسروی، نصرالله شاهمرادی، مهیار بهارلویی، رضا دیری، موحد محمدپور بلترک، محمدرضا نیلاب و محمدعلی نظرزاده.

در بخشی از بیانیه کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال این چنین آمده بود: بدیهی است، بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت ننموده‌اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که کمیته فوتبال ساحلی و یا کمیته اخلاق رایی در مورد سه بازیکن مورد اشاره صادر نکرد اما عدم دعوت از این سه بازیکن در حالی که جز بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای در دبی بودند، بدین معنی است آنها به دلیل مسایل انضباطی به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت نشده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27r6v4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تهران به رنگ جام جهانی